دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرهادی: ۸۰ درصد معلمان طرح مهرآفرین هنوز کد استخدامی دریافت نکردند

فرهادی: ۸۰ درصد معلمان طرح مهرآفرین هنوز کد استخدامی دریافت نکردند
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۸۰ درصد معلمان طرح مهرآفرین هنوز کد استخدامی دریافت نکردند؛ اما سازمان اداری استخدامی در این خصوص وعده‌هایی داده است.
کد خبر : 931802

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که استخدام معلمان طرح مهرآفرین 1403 این روزها یکی از مهم‌ترین و مطرح‌ترین مباحث امروز است، به خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: این طرح همانند سایر آزمون‌های استخدامی معلمان دارای شرایط، ضوابط و زمان‌بندی خاص است و طرح مهر آفرین نیازی به شرکت در آزمون استخدامی ندارد.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان برای استخدام در این طرح باید در بازه زمانی مشخص‌شده توسط آموزش‌وپرروش برای دریافت دفترچه استخدامی و بعد از آن ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش باید کد استخدامی از سازمان اداری استخدامی دریافت کنند و افراد شرکت‌کننده در طرح ارائه دهد.

محدودیت در دریافت کد استخدامی برای وزارت آموزش‌وپرورش

وی با اشاره آمار افرادی که هنوز کد استخدامی دریافت نکرده‌اند، ادامه داد: ۸۰ درصد معلمان طرح مهرآفرین هنوز کد استخدامی دریافت نکردند. محدودیت در دریافت کد استخدامی برای وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد، اما سازمان اداری استخدامی در این خصوص وعده‌هایی داده است. این سازمان به وزارتخانه قول داده تا این مشکل را رفع کند.

اعلام فراخوان تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش

سخنگوی آموزش‌وپرورش با اشاره به اقداماتی که داوطلبان مردود آزمون استخدامی که در مرحله اول قبول شدند، باید انجام دهند، ابراز کرد: کسانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

فرهادی درباره اعلام تکمیل ظرفیت، خاطرنشان کرد: در هفته جاری فراخوان تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش که تعداد ۲۴ هزار ردیف است، اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب