دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجید اخشابی در گفت‌وگو با آنا؛

سرود یک ورود امن برای دانشجویان به عرصه موسیقی است/ مشغول پژوهش در هنر درمانی هستم

سرود یک ورود امن برای دانشجویان به عرصه موسیقی است  مشغول پژوهش در هنر درمانی هستم
مجید اخشابی خواننده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه گفت: سرود یک ورود امن، مطمئن و کنترل شده برای دانش آموزان و دانشجویان به عرصه موسیقی است که با کمک دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانش‌آموزی هدایت می‌شود.
کد خبر : 931741

مجید اخشابی خواننده، تنظیم کننده و آهنگساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: جشنواره ملی سرود فجر یک ورود با امنیت به موسیقی است که در حوزه مدارس و دانشگاه‌ها خیلی راحت می‌تواند شکل بگیرد و قابل کنترل است، به این شکل ما می‌توانیم تسلط و اثربخشی، هدایت‌گری جدی‌تری به عرصه تشکل‌های دانش آموزی و دانشجویی داشته باشیم و قطعا پرخیر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: شاید راحت‌ترین و بهترین تعریف این باشد که سرود یک ورود امن، مطمئن و کنترل شده برای دانش آموزان و دانشجویان این عرصه به حوزه موسیقی با کمک تشکل‌های وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است چون به هرحال اینها سخت گیری‌هایی هم در عرصه موسیقی دارند و این بهترین قالب است و می‌تواند کمک کننده باشد.

اخشابی اظهار داشت: امید دارم که در پی این اتفاقات خوب مسئولین مربوطه هم نگاه جدی‌ و منطقی‌تری به موسیقی داشته باشند و با کاربرد‌های شگرف موسیقی بیشتر آشنا شوند و به اثربخشی آن توجه کنند و بیشتر روی هنر و موسیقی تأکید داشته باشند.

وی درباره فعالیت‌ این روزهای خود گفت:‌ مشغول مباحث دانشگاهی و پیگیری کار‌ها هم تولید موسیقی و اجرا‌ها هستم، اما همیشه خیلی آرام پیش می‌روم و در زمان مناسب اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. امسال هم چند اثر تولید کردیم که منتشر خواهد شد، در حال حاضر تک ترک منتشر می‌شود و در کنارش کار‌هایی برای تلویزیون انجام دادم، از سویی در عرصه موسیقی درمانی کار می‌کنم که مبتنی بر پژوهش‌ است.

وی در پایان اضافه کرد: ممکن است فعالیت‌هایم کمتر رسانه‌ای شود اما پرکارم و در حال تهیه یک سمفونی هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب