دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر بهداشت:

پرسنل اورژانس مقام عالی حوزه سلامت هستند

پرسنل اورژانس مقام عالی حوزه سلامت هستند
وزیر بهداشت در مراسم گرامیداشت روز ملی اورژانس ۱۱۵، با ابراز تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل این سازمان، آن‌ها را به عنوان مقام عالی واقعی حوزه سلامت معرفی کرد و از لزوم بهبود شرایط کاری آنان سخن گفت.
کد خبر : 931721

به گزارش گرروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ظفرقندی با اشاره به تلاش‌های پرسنل اورژانس اظهار داشت: به من نگویید مقام عالی وزارت، مقام عالی شما پرسنل زحمتکش اورژانس هستید. افتخار می‌کنم که عضوی از مجموعه اورژانس ۱۱۵ باشم و امیدوارم با کمک یکدیگر، بتوانیم مشکلات حوزه اورژانس را برطرف کرده و شرایط کاری پرسنل را بهبود بخشیم.

وی به اهمیت آموزش همگانی و تخصصی در حوزه اورژانس تأکید کرد و افزود: ما نیاز به آموزش داریم؛ هم آموزش مردم و هم آموزش خودمان. چراکه اگر مردم آموزش‌های لازم را ببینند، بسیاری از آسیب‌ها کاهش خواهد یافت.

وزیر بهداشت کشور با اشاره به تلاش‌های مسئولان اورژانس، تصریح کرد: خوشحالم که مسئولان اورژانس، به‌ویژه دکتر میعادفر، خدمات شایسته‌ای در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی ارائه داده‌اند.

وی همچنین از لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در اورژانس سخن گفت و اظهار داشت: باید از هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات اورژانس استفاده کنیم تا سرعت و دقت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

ظفرقندی با تأکید بر اهمیت کاهش استرس و بهبود شرایط کاری پرسنل اورژانس ۱۱۵ گفت: رسیدگی به بهبود شرایط کاری و کاهش استرس همکاران شاغل در اورژانس ۱۱۵ در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) افزود: نياز مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شما است؛ از اين نعمت افسرده و بيزار نباشيد.

ظفرقندی ضمن اشاره به نجات جان نوزاد اصفهانی ادامه داد: چه زیبا بود لحظه‌ای که کارشناسان فوریت‌های پزشکی جان نوزادی را نجات می‌دهند و زندگی دوباره‌ای به آن نوزاد و خانواده‌اش می‌بخشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان به مطالبات پرسنل اورژانس اشاره کرد و گفت: به معاونان و همکارانم گفته‌ام که مطالبات پرسنل اورژانس، از جمله بهبود کارانه و ارتقاء بهره‌وری را به صورت جدی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب