دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پادکست «اینجا محک» صدای کودکان سرطانی

پادکست «اینجا محک» صدای کودکان سرطانی
مدیرعامل محک گفت: محک در بیش از ۳۳ سال فعالیت خود کوشیده است تا تصویری واقعی و شفاف از خدمات حمایتی و درمانی ارائه شده به کودکان مبتلا به سرطان در کانال‌های ارتباطی خود ارائه دهد.
کد خبر : 931704

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان «محک» با هدف ارائه گزارش به جامعه در راستای اصل شفافیت، فعالیت خود را در پادکست آغاز کرده است.

آراسب احمدیان مدیرعامل محک گفت: محک در بیش از ۳۳ سال فعالیت خود کوشیده است تا تصویری واقعی و شفاف از خدمات حمایتی و درمانی ارائه شده به کودکان مبتلا به سرطان در کانال‌های ارتباطی خود ارائه دهد.

وی افزود: مؤسسه خیریه محک با هدف گزارش‌دهی بهتر، کانال‌های ارتباطی جدید را شناسایی و محتوا‌های خود را متناسب با مخاطبان تولید می‌کند. از آنجا که در حال حاضر پادکست با استقبال جامعه ایرانی به خصوص جوانان همراه است، محک تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در این کانال ارتباطی در راستای اصل شفافیت آغاز کند.

احمدیان ادامه داد: راه‌اندازی پادکست محک اقدامی جدید در مسیر استراتژی تحول دیجیتال است و کمک می‌کند تا پیام محک به آنهایی که شنیدن را روشی برای دریافت اطلاعات برگزیدند، منتقل شود.

مدیرعامل محک با بیان آنکه در پادکست «اینجا محک» تلاش شده است تا ادبیاتی داستان‌گونه دنبال شود، گفت: هر کودکی که به محک وارد می‌شود با خودش قصه‌ای دارد و پادکست محک روایت قصه‌ها است؛ قصه کودکان مبتلا به سرطان یا افرادی که در کنار آنها این لحظات را زندگی کرده‌اند. صدا‌های واقعی محیط بیمارستان که گاهی از دل پدر، مادر، پزشک، داوطلب، پرسنل یا یکی از پیشکسوتان مؤسسه خیریه محک پژواک پیدا می‌کند.

احمدیان اظهار امیدواری کرد؛ پادکست «اینجا محک» بتواند دریچه‌ای متفاوت و نو برای مخاطبان هدف محک گشوده و روایت‌های کمتر شنیده شده از کودکان مبتلا به سرطان را بیان کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرطان
ارسال نظر
قالیشویی ادیب