دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 15:23

طراحی و اجرای ۴۹ هزار پروژه‌آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن

طراحی و اجرای  ۴۹ هزار پروژه‌آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر ضرورت آسیب شناسی دقیق پروژه‌های طرح نهشت ملی مسکن تاکید کرد و از برگزاری نشست مشترک با سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 931659

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی در نشست شورای مدیران این سازمان گفت: بیش از ۴۹ هزار پروژه‌آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در کشور در مراحل مختلف طراحی و اجراست و عملیات اجرایی بیش از ۲۹ هزار پروژه در کشور آغاز شده که این حجم از پروژه نیاز به آسیب‌شناسی دقیق و یافتن مسائل و مشکلات موجود در آنها دارد.

مالکی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است.

وی همچنین بر اهمیت تسریع در پاسخگویی به تقاضا‌های مردم و همچنین نهاد‌های نظارتی سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد و افزود: شایسته نیست که نامه‌ای در سازمان بدون پاسخ بماند و کارشناسان و مدیران باید پاسخگویی در مقابل مراجعان و نهاد‌های نظارتی را در اولویت خود قرار دهند.

این مسئول ادامه‌داد: تهیه آیین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود، زیرا عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب