دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دومین جایزه ملی سیاستگذاری؛ میزبان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

دومین جایزه ملی سیاستگذاری؛ میزبان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری
محمدجواد ظریف در مرحله نهایی محور استراتژیک و راهبردی دومین جایزه ملی سیاستگذاری حضور یافت.
کد خبر : 931643

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد ظریف با حضور در مرحله نهایی محور استراتژیک و راهبردی دومین جایزه ملی سیاستگذاری از نزدیک شاهد برگزاری و نحوه ارزیابی پژوهش‌های اندیشکده‌ای این رویداد ملی بود.

در جریان این بازدید، سجاد زوده مهر دبیر جایزه ملی سیاستگذاری با تبیین ضرورت و هدف جایزه، به تشریح فرآیند طی شده برای شناسایی الگو‌های برتر اندیشکده‌ای کشور پرداخت. 

بنا بر این گزارش، در دومین جایزه ملی سیاستگذاری؛ ۵۰۷ پروژه اندیشکده‌ای در ۴ محور «بینشی و اندیشه ای»، «استراتژیک و راهبردی»، «عملیاتی و اجرایی» و «تولید و توسعه محصول» به رقابت پرداختند و این جایزه پس از سه مرحله ارزیابی در هر محور به مرحله نهایی رسید.

دومین جایزه ملی سیاستگذاری؛ میزبان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور در مرحله نهایی جایزه در محور «استراتژیک و راهبردی»، ارائه پروژه «ابتکار راهبردی ایران؛ جانمایی جدید و بازتعریف نقش ایران در اقتصاد جهان»؛ پژوهشی از مرکز پژوهش‌های مجلس شوراری اسلامی که توسط مهدی رزم آهنگ انجام گرفت را مشاهده و در پایان نظرات خود را نسبت به مسئله این پژوهش و ارائه راهبرد‌های پیشنهادی آقای رزم آهنگ بیان کرد.

گفتنی است؛ اعضای هیئت داوران نهایی این بخش از محور «استراتژیک و راهبردی»، مصطفی زمانیان «رئیس سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری»، ناصر باقری مقدم «دبیر شورای آینده نگاری فرهنگستان علوم ایران» و کیومرث اشتریان «عضو هیئت علمی دانشگاه تهران» بودند. همچنین علی فکری «معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران»، داور تخصصی این بخش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب