دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 13:30
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

کتاب «طراحی آموزشی» به چاپ رسید

کتاب «طراحی آموزشی» به چاپ رسید
کتاب «طراحی آموزشی» در راستای دروس تخصصی رشته آموزش و پرورش ابتدایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به چاپ رسید.
کد خبر : 931604

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «طراحی آموزشی» در راستای دروس تخصصی رشته آموزش و پرورش ابتدایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته توسط سیاوش مرشدی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در مرکز آموزشی گمیشان در ۱۲۸ صفحه مصور، تألیف و به چاپ رسید.

از ویژگی‌های این کتاب معرفی رشته آموزش و پرورش ابتدایی، مزایای معلمی و آموزگاری، بررسی طراحی آموزشی و برنامه‌ریزی درسی در ایران و کشور‌های پیشرو در آموزش و پرورش مانند فنلاند، ژاپن و...، طراحی آموزشی و برنامه‌ریزی درسی به تفکیک عنوان‌های درسی مانند ریاضی، علوم، دینی، فارسی و... در مقطع ابتدایی است.

 سیاوش مرشدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این کتاب اظهار کرد: یکی از مباحث جالب کتاب، طراحی فضای آموزشی و بازی با یاری گرفتن از نظرات بچه‌ها بوده که به برخی کشور‌های پیشرو آموزش و پرورش مانند فنلاند اشاره شده است.

وی افزود: در بخش تکلمه کتاب به طراحی و ساخت مدرسه «سید بار جدگال» در شهرستان چابهار استان و سیستان بلوچستان پرداخته که در طراحی مدرسه این روستا از نظر بچه‌ها استفاده و با اجرای آن برنده جایزه معتبر معماری جهان اسلام شده است.

به گزارش آنا، سیاوش مرشدی استادیار پایه چهار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بوده که تاکنون توانسته بیش از ۵۰ جلد کتاب در حوزه‌های تألیف، ترجمه، تصحیح متون کهن، ویراستاری، به چاپ برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب