دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1403 - 13:15

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج
پوستر چهارمین جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج در مراسمی با حضور مسئولان رونمایی شد.
کد خبر : 931593

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراهی فریبرز یوسف‌وند معاون فرهنگی و دانشجویی و بیژن اروجی معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی از مسئولان این دانشگاه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و گفت‌وگو درباره موضوعات و نحوه برگزاری جشنواره ملی شعر و دل‌نوشته معراج که هشتم بهمن مصادف با عید مبعث در واحد کرمانشاه برگزار خواهد شد از پوستر جشنواره در چهارمین دوره نیز رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار اظهار کرد: موضوعات بسیار متنوع و زیادی درباره سیره پیامبر رحمت و ویژگی‌های اخلاقی و رفتار و زندگی پربرکت ایشان وجود دارد و فضائل و مناقب ایشان بسیار گسترده است. باید جزئی‌تر موضوعات در نظر گرفته شود، کلی‌گویی نشود تا بازخورد بهتری از موضوعات داشته باشید.

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی شعر و دل نوشته معراج

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری افزود: از مشکلاتی که در بحث‌های اجرایی و فرهنگی همایش‌ها وجود دارد این است که هزینه‌ای شده و تلاش‌های انجام می‌شود؛ اما همه موضوعات در همان همایش تمام می‌شود، باید اثیر برگزاری این همایش‌ها در جامعه بررسی شود و مقام معظم رهبری نیز همیشه نگاهشان به خروجی کار بوده و نتیجه مطلوب مدنظر ایشان است، اگر قرار باشد کار خروجی نداشته باشد تلاشی بی‌اثر بوده و ثمری نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: تلاش کنید خیلی از این اشعار و دل نوشته‌ها تبدیل به مذاکرات یومیه بچه‌های مدرسه، جوانان و دانشجویان شود یعنی تا حدی شیرین و جذاب باشند و کار رسانه‌ای بعد از آن صورت گرفته باشد که این اشعار و دل نوشته‌ها ورد زبان و مذاکرات یومیه جامعه شود.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: بسیاری از اشعار را از بچگی یاد گرفتیم حتی در خانواده‌هایی که بی‌سواد بودند شاهد بودیم که اشعار شاعران بزرگ حفظ شده و توسط افراد زمزمه و قرائت می‌شدند و اینها محتوای درونی جامعه است، این‌گونه جشنواره‌ها نیز اگر پیوست رسانه قوی داشته باشد می‌تواند تأثیرگذار باشند. باید رسانه‌های مردمی و فضای مجازی حتماً درگیر برگزاری این همایش شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب