دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1403 - 13:01

اعتراض جالب مدیرعامل استقلال خوزستان به افزایش سقف بودجه تیم های آسیایی: فدراسیون برای سوگلی ها سوپرلیگ بگذارد

اعتراض جالب مدیرعامل استقلال خوزستان به افزایش سقف بودجه تیم های آسیایی: فدراسیون برای سوگلی ها سوپرلیگ بگذارد
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: فدراسیون برای نمایندگان ایران در آسیا سوپرلیگ برگزار کند و ۱۲ تیم دیگر در لیگ برتر بازی کنند.
کد خبر : 931490

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در واکنش به افزایش سقف بودجه چهار نماینده ایران در لیگ‌های نخبگان و قهرمانان آسیا از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خودشان را راحت کنند و برای تیم‌های متمول سوپرلیگ برگزار کنند. تیم‌های سوگلی بروند در سوپرلیگ بازی کنند و تیم‌های دیگری مثل استقلال خوزستان هم یک لیگ پایین‌تر در همان لیگ برتر فعلی بازی کنند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: برای تیم‌هایی که بودجه‌های کلان در اختیار دارند و به اسم حضور در آسیا بودجه آنها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند سوپرلیگ بهتر است، چون دیگر تیم‌ها نمی‌توانند شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه داشته باشند. آنها تافته جدا بافته هستند، چون بودجه بیشتری دارند. تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان هم در لیگ برتر بازی کنند و به اندازه توان‌مان به رقابت بپردازیم.  

بابادی خاطرنشان کرد: افزایش بودجه ۱۲ تیم دیگر برای آنکه فاصله کمتری با تیم‌های سوگلی داشته باشند جوابگو نیست، چون تمامی این تیم‌ها نمی‌توانند بودجه بیشتری صرف کنند. هر تیمی به اندازه توان خود هزینه می‌کند و سقف بودجه برای تیم‌هایی است که وضع مالی بهتری دارند. تمامی تیم‌های لیگ برتری که نمی‌توانند بودجه هزار میلیاردی یا بالاتر صرف کنند. استقلال، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و یکی دو تیم دیگر پول دارند و بودجه بیشتری صرف می‌کنند، اما همه تیم‌های لیگ برتری چنین بودجه‌ای ندارند. این عدالت نیست، چون شرایط رقابت تیم‌ها با هم برابر نیست.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب