دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سمینار تحلیلی وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود

سمینار تحلیلی وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود
سمینار تحلیلی وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران با حضور اساتید ارتباطات روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
کد خبر : 931483

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سمینار تحلیل وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران (داده‌خوانی «پیمایش ملی فرهنگ رسانه‌های اجتماعی در ایران») با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش این سمینار روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ تا ۱۸:۳۰ میزبان علاقه‌مندان هم به صورت حضوری و هم از طریق انلاین به نشانی: https://www.skyroom.online/ch/ricac/research است.

سمینار تحلیلی وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود

در نشست اول این سمینار که با موضوع «مصرف رسانه‌های اجتماعی و اعتماد رسانه‌ای» است؛ مجتبی صمدی (رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، محمد حسین ساعی (استادیار ارتباطات و رئیس دانشگاه سوره) و حسین حسنی (استادیار ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) به سخنرانی می‌پردازند که دبیری این نشست را مسعود کوثری (استاد ارتبطات دانشگاه تهران) بر عهده دارد.

در نشست دوم این سیمنار و با موضوع «سرگرمی و فرهنگ شهرت رسانه‌های اجتماعی»؛ احسان شاه قاسمی (استادیار ارتباطات دانشگاه تهران)، محمد مهدی مولایی و محمد حسین یادگاری (استادیاران ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) با دبیری مسعود کوثری استاد ارتباطات دانشگاه تهران به سخنرانی می‌پردازند.

نشست سوم این سمینار با موضوع «رسانه‌های اجتماعی و خانواده» با سخنرانی مجید سلیمانی (استادیارارتباطات دانشگاه دانشگاه تهران)، سید محمد مهدیزاده (دانشیار ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) و لیلا وصالی (استادیار ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) با دبیری حامد طاهری کیا (استاد سیاستگذاری فرهنگی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی) برگزار می‌شود.

گفتنی است دانشجویان، اساتید و علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این سمینار به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق پلاک ۹ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب