دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1403 - 15:58

۶ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد کازرون افزوده شد

۶ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد کازرون افزوده شد
معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از افزوده شدن ۶ رشته جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری به رشته‌های این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 931464

رهام والی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد کازرون یکی از دانشگاه‌های مطرح از نظر تنوع و تعداد رشته‌های تحصیلی در جنوب غرب کشور است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کازرون بالغ بر ۱۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای و دکترای تخصصی دارد که دانشجویان آن در هفت دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون متذکر شد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، تعداد ۶ رشته جدید روانشناسی، آموزش زبان انگلیسی و مهندسی حرفه‌ای صنایع شیمیایی در مقطع کارشناسی، زبان و ادبیات فارسی و مهندسی طراحی شهری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای زبان و ادبیات فارسی به جمع رشته‌های این واحد دانشگاهی افزوده شده تا در کنار سایر رشته‌ها پذیرای علاقه‌مندان ورود به این واحد دانشگاهی باشد.

والی مطرح کرد: رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در دو سال اخیر به‌صورت تفاهمی و با محور واحد سپیدان نسبت به جذب دانشجو اقدام می‌‌کرد که با تلاش‌های انجام شده و اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این رشته به‌صورت مستقل به نام واحد کازرون در دفترچه انتخاب رشته ورودی‌های ۱۴۰۳ ثبت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب