دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1403 - 15:28

برنامه دانشگاه آزاد برای تسریع ارتقای استادان در سطح استان فارس

برنامه دانشگاه آزاد برای تسریع ارتقای استادان در سطح استان فارس
معاون آموزش و مهارت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که آبان‌ماه جاری جلسه ویژه‌ای برای نیازسنجی و ارائه راهکار‌های سرعت بخشیدن به ارتقای استادان در سطح استان فارس تشکیل خواهیم داد.
کد خبر : 931460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمدعلی ثابتان شیرازی معاون آموزش و مهارت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در آیین اختتامیه دوره ضیافت اندیشه اساتید سال ۱۴۰۳ این دانشگاه با اشاره به جنبه فرهنگی و هم‌افزایی معنوی دوره‌های ضیافت اندیشه اظهار کرد: جنبه اصلی و نقطه عطف دوره‌های ضیافت اندیشه هم‌افزایی معنوی بین استادان است و طبیعتاً این هم‌افزایی و افزایش روحیه معنویت به دانشجویان قابل انتقال است و بار معنوی آنان را نیز افزایش می‌دهد.

وی، اثر نهایی این دوره‌ها را تقویت فضای انقلابی و اسلامی در دانشگاه دانست و ادامه داد: هرچند فضای دانشگاه‌ها اسلامی و معنوی است، اما برگزاری چنین دوره‌هایی به افزایش این فضا و فراگیرتر شدن آن کمک خواهد کرد.

معاون آموزش و مهارت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش این دوره‌ها در ارتقای رتبه استادان بیان کرد: در آبان‌ماه جاری جلسه ویژه‌ای برای نیازسنجی و ارائه راهکار‌های سرعت بخشیدن به ارتقای استادان در سطح استان فارس تشکیل خواهیم داد.

برنامه دانشگاه آزاد برای تسریع ارتقای استادان در سطح استان فارس

ثابتان شیرازی افزود: بسیاری از استادانی که در روند ارتقای خویش قرار دارند از برخی مقررات و شیوه‌نامه‌ها اطلاع کافی ندارند که برپایی چنین جلساتی به رفع این موارد کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: پرونده‌های ارتقای اساتید که از طریق دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به هیئت ممیزه این دانشگاه ارسال شده، غالباً بدون نقص بوده؛ به گونه‌ای که بنا بر اظهارنظر این هیئت ممیزه، پرونده‌های فارس قابل اعتماد بوده و بررسی آن زمانبر نیست.

برنامه دانشگاه آزاد برای تسریع ارتقای استادان در سطح استان فارس

معاون آموزش و مهارت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، یکی از وظایف مهم معاونت آموزشی دانشگاه را تسریع در فرایند ارتقای استادان در عین حفظ دقت کامل این فرآیند برشمرد و افزود: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با لحاظ دقت کامل فرآیند ارتقای اساتید با سرعت بالایی در حال انجام است.

به گزارش آنا؛ در پایان دوره چهار روزه ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد شیراز از سه استاد منتخب شرکت‌کننده در هریک از سه کارگاه این دوره تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب