دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقد «مست عشق» در ارسباران

نقد «مست عشق» در ارسباران
فیلم سینمایی «مست عشق» با حضور حسن فتحی نویسنده و کارگردان فیلم در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر : 931406

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «مست عشق» به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی، یکشنبه ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۸ در ششصد و بیست و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم در ژانر درام، تاریخی و عاشقانه که هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، برداشتی آزاد از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است و رابطه عارفانه مولانا با شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد.

پارسا پیروز فر، حسام منظور، بنسو سورال، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول و شهاب حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور حسن فتحی (نویسنده و کارگردان)، فرهاد توحیدی (نویسنده)، رضا صائمی (منتقد سینما)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

نقد «مست عشق» در ارسباران

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و بیست و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب