دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیئت علمی منصوب شد

سرپرست رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیئت علمی منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابراهیم ابراهیمی» را به عنوان «سرپرست اداره‌کل هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی» وزارت علوم منصوب کرد.
کد خبر : 931401

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابراهیم ابراهیمی» را به عنوان «سرپرست اداره‌کل هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی» وزارت علوم منصوب کرد.

در حکم حسین سیمایی خطاب به ابراهیم ابراهیمی آمده است؛ نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به منظور اجرای ماده 34 آئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری به موجب این حکم به عنوان «نماینده وزیر و سرپرست اداره‌کل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار دارد با توکّل به خداوند سبحان  وپیروی از آموزه های اسلامی وتوجه به قوانین و دستور العمل های بالا دستی و همسو با راهبرد دولت وفاق ملی و توجه به برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران ، مسئولیت های محوله را به نحو شایسته  به انجام رسانید .

توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را  از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی دارای دکترای فقه و اصول و عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبائی با مرتبه استادی است. از سوابق اجرایی وی می توان به رئیس دانشکده علوم انسانی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک، مدیرکلی دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم در دولت دوازدهم و همچنین مدیرکل امور مجلس وزارت علوم اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حسینی مدیرکل سابق هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب