دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1403 - 14:57

پیشنهادهای فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و توسعه‌ای را در دانشگاه آزاد عملیاتی می‌کنیم

پیشنهادهای فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و توسعه‌ای را در دانشگاه آزاد عملیاتی می‌کنیم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: محور‌های مختلف دانشگاه را در زمینه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و توسعه بررسی کرده و پیشنهادهای ارائه شده را در سطح واحد‌های دانشگاهی عملیاتی می‌کنیم.
کد خبر : 931370

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از اعضای اتحادیه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شرق کشور و رؤسای استانی واحد‌های شرق و جنوب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همراه با علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنویی و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این نشست با اشاره به برگزاری نشست‌های اتحادیه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شرق و جنوب کشور در چند روز گذشته گفت: تلاش داریم در این نشست‌ها مسائل و محور‌های مختلف دانشگاه را در زمینه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و توسعه بررسی کنیم و پیشنهادهای ارائه شده را در سطح واحد‌های دانشگاهی عملیاتی کنیم.

علیرضا عزیزی افزود: این پیشنهادها زمینه‌ساز مصوبات شورای دانشگاه، تغییرات بخشنامه‌ای و آیین‌نامه‌ای در فرآیند‌های دانشگاهی خواهند بود.

به گزارش آنا، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه، علیرضا عزیزی سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی، مصیب داوری دبیر کارگروه تخصصی تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام مجید جابری شورای برنامه‌ریزی علوم دینی اهل سنت شعبه خراسان‌جنوبی با مولوی فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند و جمعی از علمای برجسته اهل سنت استان خراسان‌جنوبی هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب