دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی
عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت آیت‌الله سید عباس محفوظی(رحمة الله علیه) را تسلیت گفت.
کد خبر : 931343

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت آیت‌الله سید عباس محفوظی (رحمة الله علیه) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت، فقیه وارسته و مرجع تقلید بزرگوار، حضرت آیت‌الله سید عباس محفوظی (رحمة الله علیه) موجب تألم و تأثر فراوان گردید. این مصیبت جانکاه را به محضر مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم، به ویژه خانواده محترم، فرزندان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت‌الله محفوظی که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و ترویج معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) سپری کرد، نه تنها در حوزه‌های علمیه به تربیت طلاب و پژوهشگران فقهی پرداخت، بلکه با تأسیس مراکز علمی و خیریه خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه نمود. بی‌شک، جایگاه علمی و اخلاقی ایشان در دل‌ها ماندگار خواهد بود و ثمرات تلاش‌های مخلصانه‌اش، راهگشای آیندگان خواهد بود.

از درگاه ایزد منان برای روح مطهر آن فقید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با اولیای الهی مسئلت دارم و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب