دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1403 - 12:50

پورسلمان: فحاشی و تهمت زدن پاکدامن و رهبری به یکدیگر را تکذیب می کنم/ برای اسلحه سابر با دو گزینه در حال مذاکره هستیم

پورسلمان: فحاشی و تهمت زدن پاکدامن و رهبری به یکدیگر را تکذیب می کنم  برای اسلحه سابر با دو گزینه در حال مذاکره هستیم
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: برای اسلحه سابر با دو گزینه در حال مذاکره هستیم و بعد از تأیید گرفتن از کمیته فنی اعلام خواهیم کرد.
کد خبر : 931308

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر درگیری لفظی دو سابریست تیم دانشگاه آزاد در فینال رقابت‌های لیگ شمشیربازی اسلحه سابر با یکدیگر که بعد از دیدار با تیم مس سونگون انجام شد. علی پاکدامن کاپیتان تیم اسلحه سابر دانشگاه آزاد اسلامی با هم تیمی خود یعنی محمد رهبری دو هم تیمی بودند که یکدیگر را به بازی دادن متهم کردند.

علیرضا پورسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در این خصوص اظهار کرد: هردو هم تیمی هستند و تنها یک بحث فنی داشتند که این امری طبیعی است. بعد از بحث فنی نیز هردو روی سکو رفتند و مشکل خاصی وجود نداشت. اینکه به یکدیگر تهمت زدند و فحاشی کردند به هیچ عنوان وجود ندارد و بنده تکذیب می کنم. بنده در مجمع عمومی و سالیانه هیئت شمشیربازی استان آذربایجان غربی بودم و زمانی که گزارش رقابت ها را گرفتم هیچگونه مشکلی وجود نداشت.

وی در پساخ به این سوال که آیا با سرمربی مذاکره داشته اند یا خیر پاسخ داد: با دو نفره مذاکره کرده ایم. مهدی فرجی به عنوان سرمربی اسلحه اپه انتخاب شد و ان شالله از مهرماه تمرینات ما شروع می شود. در اسلحه سابر در رده های سنی نوجوانان و جوانان یک گزینه بسیار خوب در نظر داریم. در مورد سرمربی بزرگسالان اسلحه سابر و اینکه داخلی یا خارجی باشد را بعدا اعلام می کنیم. فعلا در حال مذاکره هستیم و باید تأیید نهایی را از کمیته فنی بگیریم.

رئیس فدارسیون شمشیربازی درخصوص مسابقات بین المللی شمشیربازی تصریح کرد: فدراسیون جهانی بابت کیفیت برگزاری به ما تبریک گفت. بعد از المپیک 6 کشور مسابقات خود را کنسل کردند. سعی کردیم امتیازات خود را حفظ کنیم. یک انگیزه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود.

پورسلمان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون شمیربازی با قوت به کار خود ادامه می دهد و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب