دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1403 - 15:04

دانشگاهیان نقش اساسی در القای «توانستن» به دانشجویان دارند

دانشگاهیان نقش اساسی در القای «توانستن» به دانشجویان دارند
مدیرعامل یک شرکت صنعتی تأکید کرد که دانشگاهیان نقش اساسی در القای «توانستن» به دانشجویان دارند.
کد خبر : 931206

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه اعضای اتحادیه دانشگاه آزاد اسلامی در شرق و جنوب کشور از کارخانه کویرتایر بازدید کردند.

سروری مجد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی پس از ادای احترام بر مزار شهدای والامقام گمنام با مسئولان شرکت کویرتایر دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری دانشگاه و رؤسای واحد‌های استانی در این بازدید حضور داشتند و مستندی از روند تأسیس رشد و اعتلای شرکت کویرتایر پخش شد.

مدیرعامل کویرتایر در این جلسه با اشاره به سهم و نقش این شرکت در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در خراسان‌جنوبی و کشور گفت: «ما می‌توانیم» از امام خمینی(ره) صرفاً یک شعار نیست؛ بلکه با همت همکاران این مجموعه عملی شده و این کارخانه رتبه یک کشوری دارد و در رقابت با شرکت‌های چینی، ژاپنی و آلمانی است.

سیدمحمدحسین زینلی عنوان کرد: کویرتایر یک بنگاه اقتصادی مردم‌پایه است و نخستین شرکت کارخانه تایرسازی دانش‌بنیان کشور است و سیاه‌نمایی‌های دشمنان که سعی در ایجاد یأس و ناامیدی دارند خللی در عزم، اراده، همت و خلّاقیت همکاران این مجموعه نداشته و کویرتایر مدام در حال توسعه و در تکاپوی نوآوری و خلّاقیت است.

وی، خطاب به حاضران گفت: شما دانشگاهیان نقش اساسی در القای «توانستن» به دانشجویان دارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب