دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یاوری: تسلط بر ادبیات و ارتباط با گنجینه‌های فارسی؛ از ارکان مهم دانش‌آموزان سمپادی است

یاوری: تسلط بر ادبیات و ارتباط با گنجینه‌های فارسی؛ از ارکان مهم دانش‌آموزان سمپادی است
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: تسلط بر ادبیات و ارتباط با گنجینه‌های فارسی یکی از ارکان مهم دانش‌آموزان سمپادی است.
کد خبر : 931173

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در آیین پایانی ششمین جشنواره ملی فردوسی که امروز ظهر برگزار شد، اظهار کرد: در انسان‌ها لایه‌های متفاوت وجودی دارد که یکی از این لایه‌ها، لایه مربوط با نیازهای مالی و دنیوی است که همان غریزه ما است. یک لایه دیگر ما نیازهای فرازمینی است که باید در برابر این نیازها  پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه هنر به دو بخش زمینی و آسمانی تقسیم می‌شود، ابراز کرد: میزان توجه ما به هر کدام از این هنرها، عیار انسانیت و هنرمندی ما را نشان می‌دهد. ادبیات یکی از عمیق‌ترین واقعیت‌ها و ارزشمندترین گنجینه‌هاست و ارتباط با آسمان و سبک زمینی را به ما نشان می‌دهد.

یاوری با اشاره به اهداف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اظهار کرد: پرورش دانش‌آموزان در حوزه‌های متفاوت از جمله اهداف ماست که اثرگذار باشیم.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه یکی از مهم ترین ارتباط با انسان‌ها هنر است، تصریح کرد: همچنین مهم‌ترین ابراز هنر و ادبیات ارتباط با انسان‌هاست. تسلط بر ادبیات و ارتباط با گنجینه‌های فارسی یکی از ارکان مهم دانش‌آموزان سمپادی است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه ارتباط با گنجینه‌های فارسی یکی از ارکان های مهم تربیت است، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که  شما دانش‌آموزان ادبیات فارسی را می‌خوانید و می‌شناسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب