دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران به آنا خبرداد؛

بازنگری طرح‌های عمرانی شهر با مشارکت جامعه دانشگاهی و نخبگان

بازنگری طرح‌های عمرانی شهر با مشارکت جامعه دانشگاهی و نخبگان
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: سازمان مشاور فنی مهندسی یکی از سازمان‌های تابعه معاونت به عنوان مرجع تخصصی فنی کل طرح‌های عمرانی شهر را رصد می‌کند و آن سازمان با دانشگاه‌ها و نخبگان طرح‌ها را بازنگری کرده و نظر دوستان دانشگاهی اخذ می‌شود.
کد خبر : 931048

هادی حق بین معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره رفع مشکلات شهری از جمله میدان بهمن و بهره از بدنه دانشگاهی و نخبگان اظهار داشت: نظر پلیس این است دوربرگردانی خلاف جهت ایجاد کنیم، چرا که دوربرگردان کنونی ایمن و استاندارد نیست، قرار شد طرح ساماندهی و اجرایی شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر وجود سازمان مشاور فنی مهندسی توضیح داد: سازمان مشاور فنی مهندسی یکی از سازمان‌های تابعه معاونت به عنوان مرجع تخصصی فنی کل طرح‌های عمرانی شهر را رصد می‌کند و آن سازمان با دانشگاه‌ها و نخبگان طرح‌ها را بازنگری کرده و نظر دوستان دانشگاهی اخذ می‌شود.

وی ادامه داد: در حین اجرای پروژه نواب-تندگویان چالش‌های جدی داشتیم و برخورد با تاسیسات اینجا و دستگاه‌های مختلف کار را پیچیده کرد. علت طولانی شدن این پروژه رفع معارضان با توجه به حفظ فضای سبز بود.

حق‌بین گفت: افتتاح فاز چهارم باعث گشایش ترافیکی چشمگیری در منطقه و ساماندهی میدان بهمن خواهد شد. همچنین پل بزرگ بعثت از پروژه‌های مهم ماست که پیمانکار آن انتخاب و در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و امسال عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب