دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1403 - 14:24

لشگری: ۱۳ مدال آور ایران در المپیک و پارالمپیک پاریس دانشجوی دانشگاه آزاد هستند

لشگری: ۱۳ مدال آور ایران در المپیک و پارالمپیک پاریس دانشجوی دانشگاه آزاد هستند
رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: بزرگ‌ترین رویداد ورزشی توان یابان دنیا در حالی در پاریس به پایان رسید که هفت نفر از مدال آوران کشورمان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.
کد خبر : 931038

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک ۲۰۲۴ با دریافت ۲۵ مدال رنگارنگ و ایستادن در رتبه چهاردهم به کار خود پایان داد و در این بین دانشجویان توان یاب دانشگاه آزاد اسلامی، هفت بار پرچم پر افتخار کشورمان را در قلب اروپا به اهتزاز درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: «ساره جوانمردی» مدال طلای تیراندازی، «حسین گلستانی» طلای والیبال نشسته، «مهدی اولاد» نقره دوومیدانی، «هاجر صفرزاده» نقره دوومیدانی، «علیرضا بخت» برنز تکواندو، «حامد حق شناس» برنز تکواندو و «علیرضا مختاری همامی» برنز دوومیدانی را برای کشورمان به ارمغان آوردند و برگ زرین دیگری به تالار افتخارات ورزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کردند.

لشگری با تبریک افتخارآفرینی المپین‌های این دانشگاه در پاریس، ادامه داد: باعث مسرت و افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی، در ورزش دانشجویی، قهرمانی و ملی نیز هچون نگین می درخشد و امیدواریم موفقیت‌های قهرمانان این دانشگاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اشراف به اهمیت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، در راستای رسالت و مسئولیت اجتماعی خود و همچنین تحقق رویکرد تحول و تعالی دانشگاه، علاوه بر استعدادیابی و نخبه پروری فرهنگی ورزشی، توجه ویژه‌ای به ورزش جانبازان و توان‌یابان دارد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: «آرین سلیمی»، «محمدهادی ساروی»، «ناهید کیانی»، «امیرحسین زارع»، «حسن یزدانی» و «امیرعلی آذرپیرا» نیز دانشجویان مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب