دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1403 - 16:03

پرداخت 60 میلیاردی برای بازسازی فولاد شهر به ضرر تیم ذوب آهن شد

پرداخت 60 میلیاردی برای بازسازی فولاد شهر به ضرر تیم ذوب آهن شد
باشگاه ذوب آهن در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال برای بازی ایران و قرقیزستان هزینه چند ده میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر انجام داده اما هنوز نتوانسته مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند.
کد خبر : 930930

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه ذوب آهن اصفهان که هموراه یکی از قطبی ها ورزشی مهم در کشورمان بوده و به جز فوتبال در برخی رشته های دیگر سرآمد بوده این روزها از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و حتی از گوشه و کنار شنیده می شود که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی می خواهد برخی رشته های دیگر خود را تعطیل کند.

امروز در همین راستا محمد ربیعی سرمربی سبزپوشان استوری از وضعیت بد مالی تیمش منتشر کرد. این باشگاه علاوه بر اینکه هنوز 20 درصد از مطالبات فصل پیش را پرداخت نکرده برای فصل جدید پرداختی به بازیکنان و اعضای تیم ذوب آهن نداشته است.

این در شرایطی است که این باشگاه به دلیل شرایط حساس تیم ملی فوتبال برای بازی در ورزشگاه فولاد شهر مجبور شد هزینه 60 میلیاردی جهت بازسازی استادیوم خود انجام دهد.

با توجه به شرایطی که بازیکنان ذوب آهن دارند به نظر می رسد این هزینه چند ده میلیاردی که ذوب آهن برای ورزشگاه فولادشهر کرده باعث شده تا فعلا پولی برای پرداخت به اعضای تیم نداشته باشند.

این طور که از شواهد پیداست بازسازی ورزشگاه فولادشهر که یک هزینه پیش بینی نشده برای باشگاه و کارخانه ذوب آهن بوده باعث شده به ضرر تیم فوتبالش تمام شود. البته که این بازسازی لازمه کار این باشگاه بوده اما سوالی که اعضای تیم دارند این است که آیا واجب بود که این هزینه برای سطح اول آسیا انجام می شد و بهتر نبود برای شروع بازسازی اول به استانداردهای ملی می رساندند و بعد از بهبود شرایط مالی این بازسازی را ارتقا می دادند؟ ذوبی ها البته که برایشان جای تعجب است چرا استانداری و اداره کل استان اصفهان برای بازسازی فولادشهر کمکی به باشگاه ذوب آهن نکرده اند تا این باشگاه که با مشکلات مالی برای تامین خواسته های اعضایش روبرو است در این مقطع تا این حد تحت فشار نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب