دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کلانتری و ایستگاه پلیس در محدوده دانشگاه شریف راه‌اندازی می‌شود

کلانتری و ایستگاه پلیس در محدوده دانشگاه شریف راه‌اندازی می‌شود
به زودی ساخت یک ایستگاه مانیتورینگ پلیس و یک کلانتری در محدوده دانشگاه شریف راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 930910

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۳۱ تیر امسال، بعد از جلسه‌ای که چند هفته قبلش بین مدیران دانشگاه و سردار رادان فرمانده انتظامی کشور برگزار شده بود، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جلسه‌ای در دانشگاه شریف تصمیماتی درباره وضعیت ایمنی اطراف شریف برسند. یکی از تصمیمات این جلسه راه‌اندازی ایستگاه مجهز مانیتورینگ و یک کلانتری در اطراف دانشگاه بود.

در این حدود ۵۰ روز، با جلسات مختلفی که بین دانشگاه و فراجا برگزار شد، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه پژوهشی و سایر همکاری‌ها بین دو مجموعه موقعیت مکانی و سایر جزئیات این دو مصوبه نهایی شده و به مرحله تصمیم نهایی خود رسید.

این تصمیم امروز در بازدید میدانی مسئولین مرتبط، به‌صورت زیر جمع‌بندی شد تا به‌زودی وارد مرحله ساخت و راه‌اندازی شوند:

-نصب یک ایستگاه دو طبقه مانیتورینگ پلیس با زیر بنای صد متر برای رصد محل و دانشگاه شریف با قابلیت رصد دوربین‌های منطقه، شکایت، اعزام پلیس و پیگیری شکایات و... در چهارراه تیموری و مقابل خوابگاه ولیعصر(عج) دانشگاه

-ساخت یک کلانتری ۳۰۰۰ متری در انتهای بلوار شهید عزیزی با هدف افزایش امنیت منطقه و جدا شدن محله طرشت از ستارخان و رسیدگی ویژه‌تر در امور این منطقه

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، معاون عملیات وی، سایر مسئولین فراجا، دکتر صالحی شهردار منطقه ۲، دکتر منصوریان شهردار ناحیه، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه شریف، مهندس سیه‌بازی مدیر دانشجویی، مهندس سلطانی مدیر امور خوابگاه‌ها و دانیال پیرا مسئول کمیته رفاهی شورای صنفی نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب