دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه بجنورد میزبان ماراتن جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران شد

دانشگاه بجنورد میزبان ماراتن جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران شد
سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از فردا ، نوزدهم شهریور ماه فعالیت خود را در دانشگاه بجنورد آغاز می‌کند.
کد خبر : 930873

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران به میزبانی استان خراسان شمالی فردا دوشنبه ۱۹ شهریور جاری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا جمعه کارگاه‌های عملی در دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

بر این اساس، هنرمندان جوان راه‌یافته به مدت ۳ روز فرصت خواهند داشت تا با راهبری استادان کارگاه‌ها، پروژه‌های عملی خود را به نتیجه برسانند و در پایان، با برگزاری آیین اختتامیه، برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.

در این دوره، ۱۲۳۳ شرکت‌کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از برگزاری جلسات ارزیابی و انتخاب، ۱۷۴ هنرمند به مرحله نهایی (کارگاهی) جشنواره سی و یکم راه یافتند.

گفتنی است که آیین افتتاحیه این رویداد هنری ملی از ساعت ۱۷ فردا (دوشنبه ۱۹ شهریور) با حضور شرکت‌کنندگان، مدیران، مسئولین، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران به دبیری مینا صدری در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید، برگزار خواهد شد.

این رویداد هنری ملی به همت اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برپا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره سی و یکم می‌توانند به سامانه www.yafestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب