دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بهترین دانشگاه بریتانیا از نگاه روزنامه حزب محافظه‌کار

بهترین دانشگاه بریتانیا از نگاه روزنامه حزب محافظه‌کار
«کالج امپریال لندن» برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین دانشگاه بریتانیا از نگاه بخش راهنمای دانشگاه‌های روزنامه دیلی میل انتخاب شده است.
کد خبر : 930793

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کالج امپریال لندن از نگاه بخش راهنمای دانشگاه‌های روزنامه دیلی میل، به خاطر کیفیت پژوهش‌ها و نتایج اشتغال دانشجویان تحسین شده و در سه شاخص اصلی اشتغال فارغ‌التحصیلان، رتبه اول را کسب کرده است. همچنین، بخش راهنمای دانشگاه دیلی میل به آگاهی اجتماعی قوی این دانشگاه اشاره کرده و آن را به دلیل یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌های بورسیه در بریتانیا تحسین کرده است.

گفتنی است بخش دانشگاهی این روزنامه جدول رده‌بندی دانشگاه‌ها را بر اساس ۱۲ شاخص کلیدی عملکرد از جمله برتری آموزشی، تجربه دانشجویی و حمایت، کیفیت پژوهش و نسبت دانشجویان نسل اول بررسی می‌کند.

پروفسور «هیو بریدی»، رئیس کالج امپریال لندن، گفت: این تقدیر از دانشگاه ما، تأیید می‌کند که چه چیزی امپریال را خاص می‌کند. تمرکز ما بر پژوهش‌های نوآورانه و موقعیت پرجنب و جوش لندن امپریال را به مکانی الهام‌بخش برای کار و تحصیل تبدیل می‌کند. هر روز، کارکنان و دانشجویان با استعداد ما قدرت نوآوری و تعهد عمیق به حل چالش‌های واقعی جهان را به نمایش می‌گذارند. آنها می‌توانند افتخار کنند که با استفاده از استعداد‌های خود به حل بزرگ‌ترین چالش‌های جهان کمک می‌کنند و آینده‌ای بهتر برای بشریت شکل می‌دهند.

این رتبه‌بندی جدیدترین موفقیت‌های پی‌درپی دانشگاه است. در ماه ژوئن، امپریال به رتبه دوم در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌های کیو اس رسید، جایگاه اول در بریتانیا و اروپا را کسب کرد و به خاطر عملکرد پژوهشی پیشرو در جهان، نمرات اشتغال‌پذیری برجسته و تعهد فوق‌العاده به پایداری تحسین شد.

امپریال همچنین بهترین نتایج خود را در آخرین چارچوب برتری پژوهشی بریتانیا (REF) به دست آورد و رتبه طلایی در چارچوب برتری آموزشی بریتانیا را کسب کرد. امپریال همچنین دانشگاهی پیشرو در جهان در زمینه علوم، فناوری، مهندسی، پزشکی و تجارت (STEMB) است.

کالج امپریال لندن در سراسر ۹ پردیس خود و از طریق شبکه جهانی امپریال، ۲۲ هزار دانشجو، ۸ هزار کارمند دارد و با شرکای خود در زمینه کشف علمی، نوآوری و کارآفرینی همکاری می‌کنند. کار آنها به برخی از چالش‌های سخت جهانی در حوزه‌هایی همچون بهداشت جهانی، تغییرات اقلیمی، هوش مصنوعی، رهبری تجاری و موارد دیگر می‌پردازد.

این کالج در سال ۱۹۰۷تأسیس‌شده و با پیشگامی در کشف پنی‌سیلین، هولوگرافی و فیبر نوری گذشته‌ای ممتاز دارد. امروز، امپریال با ترکیب آموزش استثنایی، امکانات کلاس جهانی و رویکرد بین‌رشته‌ای مداوم، به هموار کردن افق‌های جدید علمی می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب