دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سازمان غذا و دارو هشدار داد؛

جولان فراورده‌های غذایی غیر مجاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

جولان فراورده‌های غذایی غیر مجاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
مدیر کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی نسبت به افزایش فراورده‌های غذایی و آشامیدنی غیر مجاز ته لنجی، کولبری و پیله وری در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هشدار داد.
کد خبر : 930751

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر با اشاره به اینکه فراورده‌های غذایی و آشامیدنی قاچاق در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای جولان می‌دهد گفت: در روز‌های آینده و با تشدید نظارت‌ها در سطح عرضه با متخلفان برخورد بسیار سختگیرانه خواهیم داشت.

وی با انتقاد از برخی قوانین که نظارت بر کالا‌های ته لنجی، کولبری و پیله‌وری را تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ گفت: همه قوانین باید در راستای تضمین سلامت مردم وضع شود و اگر در سطح عرضه فراورده‌هایی وجود دارد که بدون مجوز‌های لازم در دسترس مردم و مورد استفاده آنان قرار می‌گیرد به دلیل کاستی‌های دیده نشده‌ای است که اجرای قانون را با چالش مواجه می‌کند.

مدیر کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه با همراهی ستاد مبارزه با قاچاق کالا در پی سامان دادن به این محصولات و فراورده‌ها هستیم؛ گفت: تلاش‌های ما و ارگان‌های زیربط زمانی نهادینه می‌شود که قوانین کافی و وافی برای مقابله وجود داشته باشد مگر نه که این نظارت‌ها و برخورد‌ها جز نقش مسکن نخواهد داشت و باز همان آش و همان کاسه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب