دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1395 - 09:47
در گفت‌وگو با آنا؛

رحمان رضایی: برای جذب بازیکن، مدیریت با قلعه‌نویی در ارتباط است/ اولویت ما جذب بازیکن داخلی است

مربی تراکتورسازی تبریز گفت: در مرحله اول برای تقویت تیم به دنبال بازیکنان داخلی می‌رویم و اگر باشگاه نتواند آنها را جذب کند باید به فکر جذب بازیکنان خارجی باشیم.
کد خبر : 93074

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تمدید قراردادش با باشگاه تراکتورسازی برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: «قرارداد من با تراکتورسازی تا پایان لیگ پانزدهم بود و در حال حاضر با باشگاه قرارداد ندارم و بعد از توافقات امیر قلعه‌نویی با مسئولان تراکتور دیگر اعضای کادر فنی هم باید به تبریز بروند تا قراردادشان را با باشگاه به امضا برسانند و به طور رسمی کارشان را شروع کنند.»


وی در خصوص شروع تمرینات تراکتورسازی برای آماده سازی فصل بعد رقابت‌ها بیان کرد: «تمرینات تراکتورسازی به احتمال زیاد از هفته آینده آغاز خواهد شد و بعد از یک دوره تمرینی یک ماهه در ایران، یک اردوی 10 روزه را در خارج از کشور برگزار می‌کنیم تا تیم از نظر آمادگی جسمانی به مرز مطلوب برسد.»


مربی تراکتورسازی در رابطه با جدایی نفراتی مانند خلیل زاده و رحمانی و جایگزین کردن چند بازیکن به جای این مهره ها افزود: «قرارداد و مدت سربازی چند بازیکن تمام شد. خلیل زاده، رحمانی و ثاقبی بازیکنانی هستند که دوران خدمتشان در تراکتور به پایان رسید .دو بازیکن خارجی تیم هم قراردادشان تمام شد و به احتمال زیاد تمدید نخواهند کرد. البته سینا عشوری برای فصل بعد در تراکتورسازی می‌ماند. مدیران باشگاه با قلعه نویی در ارتباط هستند تا بتوانند مهره‌ها مدنظر کادر فنی را جذب کنند. در مرحله اول به دنبال بازیکنان داخلی می‌رویم و اگر باشگاه نتواند آنها را جذب کند باید به فکر جذب بازیکنان خارجی باشیم.»


رضایی در مورد اینکه تراکتورسازی برای فصل بعد تیمش را برای قهرمانی می بندد افزود: «در حال حاضر نمی‌توان قول قهرمانی داد. فعلا باید منتظر نقل و انتقالات بازیکنان باشیم و بببینم که باشگاه می‌تواند مهره‌های مدنظر کادر فنی را جذب کند و بعد از آن باید در مورد وضعیت تیم برای فصل بعد رقابت‌ها صحبت کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته