دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

جشنواره امامت و مهدویت، نخبگان این عرصه را شناسایی و حمایت می‌کند

جشنواره امامت و مهدویت، نخبگان این عرصه را شناسایی و حمایت می‌کند
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخبگان عرصه معارف اهل بیت باید در جشنواره امامت و مهدویت شناسایی و حمایت شوند.
کد خبر : 930674

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری مجد، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی با تاکید بر اینکه اگر به دنبال جریان سازی و مردمی سازی حوزه امامت و مهدویت هستیم باید نخبگان جامعه را درگیر این جشنواره کنیم، گفت: هم چنین حضور نوجوانان و جوانان در جشنواره از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید در جشنواره امامت و مهدویت نخبگان را شناسایی و از آنها حمایت کنیم افزود: در حوزه‌های فرهنگی بخصوص در عرصه امامت و مهدویت نقش نخبگان بسیار مهم و تعیین کننده است و از حضور آنها در این جشنواره باید حمایت کرد و شبکه آنها را توسعه داد.

سروری مجد با اشاره به اینکه دانشگاه ازاد اسلامی برآمده از متن مردم و در خدمت مردم است اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و دینی اگر در چارچوب دانشگاه محدود شود اثرگذاری لازم را نخواهد داشت به همین جنبه اثر گذاری اجتماعی در جشنواره چهارم امامت و مهدویت مورد توجه جدی ماست و امیدواریم بعد اجتماعی جشنواره بروز و ظهور بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه نخبگان عرصه معارف اهل بیت باید در جشنواره امامت و مهدویت شناسایی شوند گفت: این نخبگان را باید در سطح جامعه مطرح کنیم لذا هرچه دانشگاه در حوزه‌های فرهنگی به ویژه امامت و مهدویت فعالیت هایش ناظر بر اجتماع باشد و اثر گذاری برنامه‌ها و فعالیت هایش را در عرصه‌های اجتماعی دنبال کند به هدف خود نزدیک‌تر شده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه علاوه بر حضور برگزیدگان جشنواره امامت و مهدویت در افتتاحیه و اختتامیه جشنواره؛ از آثار تولید شده در این جشنواره هم حمایت شده و این آثار در اختیار مردم قرار می‌گیرد افزود: در ۳۱ استان و ۵۰ واحد شاخص در سراسر کشور جشنواره در دوره چهارم برگزار می‌شود که ما به دنبال آن هستیم برگزیدگان را به مردم آن منطقه معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امسال جشنواره امامت و مهدویت با محوریت زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود و معارف اهل بیت هرچه بیشتر با زبان ادبیات و هنر معرفی شوند تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب