دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی نخستین دانشگاه امور مدنی در چین با رشته‌های عجیب

راه‌اندازی نخستین دانشگاه امور مدنی در چین با رشته‌های عجیب
اولین دانشگاه چین در حوزه آموزش امور مدنی که دارای ۲۵ رشته در مقطع کارشناسی است، روز جمعه به طور رسمی در پکن افتتاح شد.
کد خبر : 930672

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری شینهوا روز گذشته از تاسیس دانشگاهی جدید در شهر پکن چین به نام دانشگاه امور مدنی چین (China Civil Affairs University) خبر داد.

رشته‌های ارائه‌شده توسط دانشگاه امور مدنی چین شامل مدیریت هوشمند بهداشت و درمان، پرستاری، مددکاری اجتماعی و مدیریت مدرن مراسم تدفین و مدیریت مراسم ازدواج با دوره‌هایی از اخلاق خانوادگی و برنامه‌ریزی عروسی تا طراحی محصولات خواستگاری می‌باشند.

لازم به ذکر است دانشجویان رشته مدیریت مراسم ازدواج همچنین فرصت‌های کارآموزی برای دوره‌های حداقل شش ماهه در موسسات متخصص در امور خواستگاری، ثبت ازدواج، برنامه ریزی عروسی و مشاوره ازدواج را خواهند داشت. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان واجد شرایط مدرک لیسانس مدیریت دریافت خواهند کرد.

این دانشگاه که دارای دو پردیس است (یکی در منطقه داکسینگ پکن و دیگری در شهرک یانجیائو استان هبئی) مساحتی بالغ بر ۵۷ هکتار را پوشش می‌دهد. این دانشگاه ۱۲ آزمایشگاه کلیدی در سطح استانی و وزارتی، سه استودیو مهارت‌های وزارت امور مدنی، بیش از ۱۶۰ اتاق آموزش تخصصی و بیش از ۳۰۰ پایگاه آموزشی خارج از دانشگاه با همکاری بین دانشگاه و شرکت‌ها دارد.
در ماه مه، وزارت آموزش چین، تأسیس این دانشگاه را تصویب کرد. دانشگاه مذکور در حال حاضر تنها هنرستان حرفه‌ای در سطح کارشناسی است که توسط یک وزارتخانه ملی سازماندهی و تاسیس شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب