دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1403 - 00:41
در گفت و گو با آنا

درودگر:حسم می‌گوید اتفاقات رخ داده برای چمن ورزشگاه‌ها عمدی است! / آزادی و تختی را به استقلال و پرسپولیس بدهند

درودگر:حسم می‌گوید اتفاقات رخ داده برای چمن ورزشگاه‌ها عمدی است!   آزادی و تختی را به استقلال و پرسپولیس بدهند
عضو سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: حس می‌کنم اتفاقی که برای ورزشگاه‌ها افتاده عمدی است و نمی‌شود همه ورزشگاه همزمان دچار مشکل زمین چمن شوند.
کد خبر : 930652

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان در دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی اظهار کرد: یک مقدار زیادی حس می‌کنم دست‌هایی در پشت پرده هستند که می‌خواهند عامدانه چنین اتفاقی بیفتد. مگر می‌شود کیفیت زمین چمن تمامی ورزشگاه‌های ایران خراب باشد؟ آدم ناخواسته شک می‌کند وقتی همه ورزشگاه‌ها فاقد زمین چمن مطلوبی هستند که بتوان روی آنها بازی برگزار کرد.  

عضو سابق هیئت رئیسه سازمان لیگ افزود: حس می‌کنم اتفاقی که برای ورزشگاه‌ها افتاده عمدی است و نمی‌شود همه ورزشگاه همزمان دچار مشکل زمین چمن شوند. مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را داشتیم که سپاهان در ورزشگاه نقش جهان روی زمین چمن نامطلوب میزبانی کرد. بعد از آن هم بازی‌های گزینشی تیم ملی در پیش بوده که اولین بازی در فولادشهر اصفهان برگزار شد، در ادامه هم بازی‌های استقلال و پرسپولیس را در لیگ نخبگان داریم. از قبل مشخص بوده این بازی‌های بین‌المللی را داریم و کاری نکردند تا چند ورزشگاه خوب داشته باشیم. دلیل چیست که در این برهه حساس ورزشگاه‌های کشور زمین با کیفیت ندارند؟  

درودگر خاطرنشان کرد: راهکار احیای ورزشگاه‌ها این است که به نهادی بدهیم که دلسوز آن باشد. مثلاً ورزشگاه آزادی را به شهرداری تهران یا باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهیم. ورزشگاه تختی را هم به یکی دیگر از این دو باشگاه بدهیم و چرخشی از آن استفاده کنند. مثلاً نیم فصل اول آزادی را به پرسپولیس و تختی را به استقلال بدهند. در نیم فصل دوم آزادی را  به استقلال و تختی به پرسپولیس داده شود. شرکت تجهیز باید بودجه جداگانه بگیرد و حفاظت از ورزشگاه‌ها برایش اهمیت چندانی ندارد. اگر به استقلال و پرسپولیس بدهند، چون بازی‌های خود را در ورزشگاه خودشان برگزار می‌کنند با تمام وجود از آن حراست می‌کنند. شرکت تجهیز مهندس کشاورزی یا ابنیه ندارد، مدیران سیاسی دارد و بهتر است استقلال و پرسپولیس ورزشگاه‌های تهران را در اختیار داشته باشند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته