دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1403 - 15:22

دانشگاه آزاد اشکذر در چه رشته‌هایی بدون کنکور ثبت نام دارد؟

دانشگاه آزاد اشکذر در چه رشته‌هایی بدون کنکور ثبت نام دارد؟
دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر به عنوان دانشگاهی مهارت‌محور و کارآفرین بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 930615

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته ورودی مهر ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شده است.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کارشناسی پیوسته نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ از روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان دانشگاهی مهارت محور و کارآفرین با بیش از ۲۱ سال سابقه آموزش، دارای رشته‌های حسابداری، روانشناسی، میکروبیولوژی و زیست شناسی سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی پیوسته است. دارندگان مدرک کاردانی پیوسته، مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم نظام قدیم (چهارساله) و دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶) می‌توانند در این رشته‌ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته