دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1403 - 15:47

گام دانشگاه آزاد اروند برای جذب حداکثری دانشجو

گام دانشگاه آزاد اروند برای جذب حداکثری دانشجو
سرپرست و مسئولان بخش‌‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی اروند جذب حداکثری دانشجو را به عنوان هدف اصلی پیگیری می‌کنند.
کد خبر : 930531

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرویز عسکری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی اروند در نحستین جلسه کمیته و کارگروه جذب دانشجوی این دانشگاه عنوان کرد: تمام قسمت‌های دانشگاه در یک جبهه و همسو با یکدیگر قرار داشته و بی شک به خوبی به مسائل، چالش‌ها، کاستی‌ها و نیز نقاط قوت و کارآمد دانشگاه اشراف دارند.

وی با بیان اینکه اکنون همه هدف ما جذب حداکثری دانشجو است، ادامه داد: امیدواریم پس از اتمام این موضوع با تشکیل کارگروه و با حفظ همه حقوق همکاران نسبت به تقسیم بندی آنان براساس چارت اعلام سازمان مرکزی اقدام خواهد شد.

عسکری موضوعاتی از جمله توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با کارآفرینی، مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجویان را هم مورد تأکید قرار داد.

در پایان این جلسه همه اعضا دیدگاه‌ها و نظر خود درباره جذب حداکثری از جمله تهیه و آماده کردن تیزر معرفی دانشگاه و امکان پخش آن از طریق صدا و سیما، جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس شهرستان‌های خرمشهر و آبادان، تشکیل جلسه با مشاوران پایگاه‌های انتخاب رشته، راه اندازی سایت جهت تبلیغ، زیرنویس کردن ثبت نام دانشگاه از طریق تلویزیون و پخش صدا و سیما مرکز آبادان و ارسال پیامک به شهروندان آبادان و خرمشهر را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته