دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران؛

دانشجویان برای حل چالش سازمان‌ها جایزه می‌گیرند

دانشجویان برای حل چالش سازمان‌ها جایزه می‌گیرند
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران از برگزاری مسابقه ایده برتر در این نمایشگاه خبر داد و توضیح داد: در این مسابقه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بررسی چالش‌های سازمان‌ها، راهکار ارائه می‌کنند و جوایزی از سوی سازمان‌ها دریافت خواهند کرد.
کد خبر : 930494
به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشته امین، مدیرکل مهارت دانشگاه تهران گفت:دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از ۲۳ تا ۲۵ مهر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و سازمان‌ها و شرکت‌ها تا پایان هفته اول مهر فرصت دارند برای شرکت ثبت‌نام کنند.

وی گفت: فضاهای طراحی‌شده برای غرفه‌های نمایشگاه کار دانشگاه تهران دارای ظرفیت استقرار ۱۰۰ سازمان و شرکت است که تاکنون نیمی از این ظرفیت تکمیل شده است.

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران بیان کرد: ثبت‌نام سازمان‌ها و شرکت‌ها برای شرکت در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از طریق سایت (اینجا) انجام می‌شود و اکنون ثبت‌نام قطعی برای حضور ۵۵ شرکت فعال در حوزه‌های مواد غذایی، خودرویی، بانک و بیمه، خدمات الکترونیک، آموزشی و پژوهشی، نفت و پتروشیمی، فناوری اطلاعات و غیره صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه شرکت‌های استارتاپی دارای حضور ویژه در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران هستند، به برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر در این نمایشگاه برای مخاطبان خبر داد و گفت: جلسات گفت‌وگویی با حضور مدیران عامل و فعالان صنعت برای تبادل تجربه برگزار خواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران از برگزاری مسابقه ایده برتر در این نمایشگاه خبر داد و توضیح داد: در این مسابقه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با بررسی چالش‌های سازمان‌ها، راهکار ارائه می‌کنند و جوایزی از سوی سازمان‌ها دریافت خواهند کرد.

مدیرکل مهارت دانشگاه تهران با اعلام اینکه تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل جویای کار نسبت به ارسال رزومه به دبیرخانه دومین جشنواره کار دانشگاه تهران اقدام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی از سوی سازمان‌ها و شرکت‌ها اعلام شده است که جذب نیروی مورد نیاز در این فرصت‌های شغلی همزمان با نمایشگاه کار صورت می‌گیرد.

امین تاکید کرد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان همه دانشگاه‌ها می‌توانند رزومه‌ خود را در سایت نمایشگاه کار ارسال کنند. از هفته قبل از شروع نمایشگاه، فرصت‌های شغلی کارفرمایان در سایت و شبکه‌های اطلاع‌رسانی ویژه منتشر خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مراسم اختتامیه نمایشگاه کار دانشگاه تهران، برندهای کارفرمایی برتر از نظر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معرفی و تقدیر می‌شوند. در نمایشگاه کار امسال اولین لیگ مهارتی دانشجویان دانشگاه تهران معرفی و مشارکت‌کنندگان و حامیان سازمانی تعیین می‌شوند و در بهمن ماه نیز مرحله اول این لیگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته