دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی اداره خوابگاه‌ها؛

اطلاعیه بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی منتشر شد

اطلاعیه بازگشایی خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی منتشر شد
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و زمان بازگشایی خوابگاه برای دانشجویان واجد شرایط در نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
کد خبر : 930419

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و زمان بازگشایی خوابگاه‌ها را برای دانشجویان واجد شرایط در نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر شروع کلاس‌ها از تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۳، خوابگاه‌های دانشجویی یک روز قبل از تاریخ مذکور امکان پذیرش دانشجویان را دارد.

با توجه به اینکه تأیید نهایی ثبت‌نام خوابگاه منوط به پرداخت اجاره‌بها است، بنابراین دانشجویانی که برای نیم‌سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پیش‌ثبت‌نام خوابگاه انجام داده‌اند، ضرورت دارد پس از انتخاب واحد، حداکثر تا تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ جهت تایید سکونت خود نسبت به پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه برای نیمسال جاری از طریق سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir اقدام کنند. در ضمن پرداخت اجاره‌بهای دانشجویان شبانه از طریق سامانه گلستان امکان‌پذیر خواهد بود.

دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی باید حداکثر ظرف مدت دو هفته از شروع نیم‌سال تحصیلی جدید، نسبت به تعیین وضعیت اسکان خود اقدام کرده و درصورت عدم حضور، به مسئول خوابگاه اطلاع دهند؛ در غیر این صورت، علاوه بر اینکه اجاره‌بهای نیم‌سال در سامانه محاسبه شده و مبلغ آن عودت داده نمی‌شود، اداره خوابگاه‌ها می‌تواند ظرفیت مربوطه را نیز به سایر دانشجویان متقاضی اختصاص دهد. همچنین، در صورتی که دانشجویی بعد از زمان حذف و اضافه به هر دلیلی (مرخصی تحصیلی، حذف ترم و...) به عنوان شاغل به تحصیل در نیم‌سال تحصیلی جاری شناخته نشود، اسکان نامبرده بدون عودت مبلغ اجاره‌بها لغو خواهد شد.

دانشجویان روزانه در صورت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه در موعد مقرر، مشمول ۱۰ درصد تخفیف خوش‌حسابی خواهند شد.

بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان، اجاره‌بهای معوقه خوابگاه‌های دانشجویی فارغ از این که دانشجو در چه مقطع زمانی از خوابگاه استفاده کرده باشد، در زمان واریز، بر اساس آخرین نرخ اجاره‌بهای تعیین شده توسط صندوق رفاه دانشجویان محاسبه خواهد شد.

پس از پایان ثبت‌نام و اسکان دانشجویان سنوات مجاز و دانشجویان ورودی جدید، از روز شنبه، ۲۸ مهرماه در صورت وجود ظرفیت و احراز شرایط سکونت درخواست دانشجویان سنوات اضافی بررسی خواهد شد، بنابراین خواهشمند است دانشجویان از مراجعه حضوری قبل از تاریخ مذکور خودداری کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی و شماره تماس) از طریق ایمیل اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی به آدرس khabgah.atu.ac.ir@gmail.com ارتباط گرفته و یا با شماره تلفن کارشناسان اداره خوابگاه‌ها (۴۸۳۹۳۴۰۳، ۴۸۳۹۳۴۱۷، ۴۸۳۹۳۴۱۸، ۴۸۳۹۳۴۱۹، ۴۸۳۹۳۴۲۰ و ۴۸۳۹۳۴۲۱) و یا سرپرست خوابگاه مربوطه تماس حاصل کنید.

نحوه اسکان دانشجویان ورودی جدید در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته