دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جلال ملکی در گفت‌وگو با آنا خبرداد؛

واژگونی تانکر مشتقات بنزین در آزادگان/ خطر انفجار مهیب برطرف شد

واژگونی تانکر مشتقات بنزین در آزادگان  خطر انفجار مهیب برطرف شد
سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به امدادرسانی به یک تانکر واژگون شده در بزرگراه آزادگان گفت: تانکر حامل مشتقات بنزین بود که می‌توانست انفجاری مهیب را حادث شود، اما با تلاش بسیار مقابل این حادثه گرفته شد.
کد خبر : 930415

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره حادثه رخداده در   اظهار داشت: ساعت یک و 42 دقیقه بامداد حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت به آدرس شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از بلوار خلیج اعلام شد.

وی گفت: در محل مشاهده شده یک دستگاه تانکر سی هزار لیتری که نوعی از مشتقات بنزین که قابلیت انفجار بیشتر از بنزین دارد در لاین کناری به دلایل نامشخص در کنار بزرگراه به حالت نیمه واژگون با نشتی جزئی حضور دارد، این ماده چون قابل انفجار بود بلافاصله ایمن سازی محیط با آب و کف آغاز شد، با حضور سه دستگاه جرثقیل و با احتیاط کامل تانکر به حالت اولیه برگردانده شد، ولی ابتدا نشتی رفع شد.

واژگونی تانکر مشتقات بنزین در آزادگان/ خطر انفجار مهیب برطرف شد

ملکی با بیان اینکه کشنده کمی آسیب دیده بود اما جابه جا شد و کشنده سالم دیگری زیر تانکر قرار گرفت، توضیح داد: پس از تایید تانکر به مسیر خود ادامه داد، هر از گاهی شاهد این اتفاقات هستیم اما رانندگی در هنگام شب انجام می‌شود و مواد خطرناکی اینچنین حمل می‌شود باید دقت کرد و از توانایی رانندگان در حمل این خودروها اطمینان حاصل شود.    

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته