دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1403 - 15:39

پیوند دانشگاه آزاد همدان و سیستان و بلوجستان در راستای ایجاد برند دانشگاهی

پیوند دانشگاه آزاد همدان و سیستان و بلوجستان در راستای ایجاد برند دانشگاهی
مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: استان همدان می‌تواند تجربیات و امکانات خود را برای ایجاد برند دانشگاهی موفق به‌صورت مشترک با استان سیستان و بلوچستان در اختیار قرار داده و موجب هم‌افزایی شود.
کد خبر : 930369

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوالفضل نژادعلی باغان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیک‌شهر در راستای توسعه تحقق درآمد‌های غیرشهریه‌ای و امکان استفاده متقابل از ظرفیت‌های موجود در شبکه‌های فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت فناور فعال در حوزه تولید و بسته‌بندی ادویه در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بازدید کرد.

مهدی عسکری‌کیا، مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: پس از بازدید دکتر طهرانچی از مرکز رشد این واحد دانشگاهی و تأکید بر استفاده از شبکه‌های موجود در حوزه فناوری دانشگاه، تصمیم بر توسعه نظام‌مند فعالیت شرکت‌های مستقر در مرکز رشد این واحد همدان شد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که استان سیستان و بلوچستان امکان کم‌نظیری برای تأمین ادویه‌های وارداتی و نیز تأمین میوه‌های گرمسیری به‌صورت خشک دارد، می‌تواند منبع تأمین بسیار مناسبی برای مواد اولیه شرکت فناور فعال در حوزه تولید و بسته‌بندی ادویه در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان باشد.

پیوند دانشگاه آزاد همدان و سیستان وبلوجستان در راستای ایجاد برند دانشگاهی

مدیر مرکز رشد و واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: استان همدان می‌تواند تجربیات و امکانات خود را برای ایجاد برند دانشگاهی موفق به‌صورت مشترک با استان سیستان و بلوچستان در اختیار قرار داده و موجب هم‌افزایی شود.

عسکری‌کیا گفت: توافقات اولیه در این باره حاصل شده و به چهار مدل همکاری مشترک رسیده‌ایم. مقرر شده هر یک از استان‌های ذینفع، مدل همکاری نهایی را در شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان به تصویب رسانده و روال اجرایی کار آغاز شود. در این باره بازدیدی از امکانات مرکز نیک شهر توسط همکاران واحد همدان در دست برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته