دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آلبومی در تقابل با هوش مصنوعی راهی بازار می‌شود

آلبومی در تقابل با هوش مصنوعی راهی بازار می‌شود
گروه موسیقی «تارنوش» در تازه‌ترین فعالیت اجرایی خود، مجموعه موسیقایی «انسان» را در قالب آلبوم با آهنگسازی و تنظیم بهنام جهانبیگلو پیش روی مخاطبان قرار خواهد داد.
کد خبر : 930338

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «انسان» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقی به آهنگسازی و تنظیم بهنام جهانبیگلو است که طی روز‌های آینده توسط گروه موسیقی «تارنوش» منتشر می‌شود.

در توضیحات تکمیلی پروژه موسیقایی «انسان» آمده است: آلبوم «انسان تقابلی» با حضور و فعالیت هوش مصنوعی در ساحت‌های کاملا انسانی مثل هُنَر است که در اینجا به جای هوش مصنوعی، انسان به رُخ کشیده می‌شود؛ انسان به عنوان کامل‌ترین و پیچیده‌ترین موجودی که تا به امروز می‌شناسیم.

در این آلبوم تلاش بر این است که از ارکستر ایرانی با هم نشینی ساز‌های تار، سنتور، عود، کمانچه، قانون، نِی، دف، تمبک و دُهُل یک صدای متفاوت، حس و حال و هوای تازه‌ای خلق کنیم. حس و حالی که از یک ارکستر همیشگی سنتی ایرانی انتظار نمی‌رود.»

این گروه موسیقایی تاکنون یک آلبوم را به نام «تارنوش» پیش روی مخاطبان قرار داده و آلبوم «انسان» دومین مجموعه رسمی این گروه موسیقایی محسوب می‌شود.

عادله کریم‌زاده نوازنده تار، علیرضا حاج علی شیر نوازنده سنتور، امیرمظاهری نوازنده کمانچه، امین رحیمی نوازنده نی، سیاوش عبدی نوازنده پرکاشن‌های ایرانی، یاسمن نجم الدین نوازنده قانون، بهراد آذرگان نوازنده درامز، سوگول کریمی خواننده سوپرانو، امیر مهدی مقدم نوازنده عود و محسن جلیلی ضبط و میکس از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه بیکلام موسیقایی به عنوان نوازنده حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته