دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی:

همه ارکان تعلیم و تربیت مخاطب جشنواره امامت و مهدویت هستند/ شرکت ۷ هزار دانش آموز در دوره گذشته جشنواره

همه ارکان تعلیم و تربیت مخاطب جشنواره امامت و مهدویت هستند  شرکت ۷ هزار دانش آموز در دوره گذشته جشنواره
محمدعلی نادی خوراسگانی، معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور۷ هزار دانش آموز در دوره گذشته جشنواره امامت و مهدویت خبر داد و گفت: امسال تدابیری اندیشیده شده تا این حضور افزایش چشم گیری یابد.
کد خبر : 930318

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی نادی خوراسگانی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره امامت و مهدویت در راستای تربیت دینی و اسلامی است گفت: نظام و تربیت ساحت‌های مختلفی دارد و در اسلام نگاه و نظام چند ساحتی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه جشنواره امامت و مهدویت به جریان تعلیم و تربیت چند ساحتی بشدت کمک می‌کند افزود: این جشنواره با توجه به پویایی‌ای که در بین دانش آموزان و ارکان تعلیم و تربیت ایجاد می‌کند می‌تواند نگاه اسلامی و دینی را در نظم تعلیم و تربیت ما تقویت کند.

نادی با اشاره به اینکه سال گذشته در جشنواره امامت و مهدویت تمرکز بر روی دانش آموزان بود اظهار داشت: امسال این نگاه گسترش پیدا کرده و همه ارکان تعلیم و تربیت را مورد توجه قرار دادیم یعنی دانش آموزان، مدارس و خانواده‌ها به عنوان سه رکن مهم تعلیم و تربیت در این جشنواره مورد توجه خواهند بود.

وی با بیان اینکه در جشنواره امامت و مهدویت همه قالب‌های هنری و علمی و اندیشه‌ای را برای دانش آموزان و مخاطبان پیش بینی کرده ایم افزود: ۱۲ قرارگاه کلیدی ما درگیر برگزاری این جشنواره هستند.

نادی با اشاره به اینکه گروه هدف ما در جشنواره فقط مدارس سما نیستند گفت: ما مخاطبانمان را گسترده دیده ایم و همه دانش آموزان کشور را مورد توجه قرار داده ایم و در این راستا دعوت نامه‌های ما برای همه مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری این جشنواره نشست‌های معرفت افزایی را پیش بینی کرده‌ایم تا توانمندی‌های دانش آموزان و گروه‌های هدف افزایش یافته و با نگاه عمیقی در جشنواره شرکت کنند.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سال گذشته اولین سال فعالیت گسترده مدارس سما در جشنواره امامت و مهدویت بود و بیش از ۷ هزار دانش آموز در آن شرکت کردند. در این دوره با توجه به افزایش قرارگاه‌های ما پیش بینی می‌شود تعداد شرکت کنندگان افزایش چشم گیری یابد.

نادی با بیان اینکه اطلاع رسانی گسترده‌ای صورت گرفته تا دانش آموزان از جشنواره مطلع شده و در آن شرکت کنند گفت: هر قرارگاه ما مامور شده چند استان را در این راستا پوشش دهد.

 وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره امامت و مهدویت به کشف و شناسایی استعداد‌های دانش آموزی در رشته‌های مختلف منتهی می‌شود خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم ما این است که پس از شناسایی و کشف استعدادها، دانش آموزان مستعد را وارد مراحل بعدی کنیم به همین دلیل رایزنی‌هایی با باشگاه پژوهش گران جوان در بخش دانش آموزی داشته ایم تا دانش آموزان مان را تحت حمایت آن باشگاه قرار دهیم.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته