دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1395 - 12:30

سالک خطاب به ظریف: برجام و پسابرجام چه دستاوردی برای نظام داشته است؟

نماینده اصفهان در صحن علنی امروز خانه ملت گفت: در زمان جنگ تحمیلی بحث مذاکره را مطرح کردند که حضرت امام(ره) پاسخ دادند: جنگ را در میدان جنگ حل می‌کنیم و ما نیز باید اقتصاد مقاومتی را در میدان عمل حل کنیم.
کد خبر : 93026

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه گزارش وزیر امور خارجه اظهار کرد: براساس بند 8 اصل 43 قانون اساسی باید از سلطه اقتصادی بیگانه در کشور جلوگیری شود.


وی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی در بیان امام‌(ره)، رهبری و قانون اساسی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است که در این چارچوب در مقابل ظالم بحث مذاکره معنا پیدا نمی‌کند. درباره ظلم‌ستیزی ما چه مقدار پیش رفته‌ایم و ایستاده‌ایم؟


وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی بحث مذاکره را مطرح کردند که حضرت امام(ره) پاسخ دادند: جنگ را در میدان جنگ حل می‌کنیم و ما نیز باید اقتصاد مقاومتی را در میدان عمل حل کنیم.


نماینده اصفهان اضافه کرد: در برجام و پسابرجام چه چیزی به دست نظام آمده است؟ ما شاهد تعطیل شدن اقتصاد و صنایع مختلف هستیم.


سالک گفت: استکبارستیزی در چارچوب وزارت امور خارجه کجا قرار دارد؟ جیبوتی ما را تحریم کرد، آیا این نتیجه دیپلماسی خنده نیست؟


وی تصریح کرد: اگر خطوط قرمز معظم‌له رعایت می‌شد امروز گرفتار تحریم‌ها نمی‌شدیم.


نماینده اصفهان خطاب به ظریف تأکید کرد: صریح بفرمایید آمریکا چقدر به تعهدات خودش عمل کرده است و این رفت‌وآمدهای شما چه نتیجه عملیاتی داشته است؟


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته