دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1403 - 18:31
با صدور پیام‌های جداگانه؛

رئیس ستادکل نیروهای مسلح وَ وزیر دفاع «روز پدافندهوایی» را تبریک گفتند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح وَ وزیر دفاع «روز پدافندهوایی» را تبریک گفتند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامهایی جداگانه خطاب به فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) فرارسیدن سالروز تشکیل این قرارگاه را تبریک گفتند.
کد خبر : 930256

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر دفاع و رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با صدور پیام‌های جداگانه‌ای روز پدافندهوایی را تبریک گفتند.  

سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، طی پیامی خطاب به امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده»، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) فرارسیدن روز دهم شهریور، سالروز تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده، فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم‌الانبیا (ص) 

با سلام و تحیات

فرارسیدن دهم شهریور ماه «روز پدافندهوایی» را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مجاهد و شجاع شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ایران و ایرانی و مظهر منزلت نیرو‌های مسلح هستند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

خدای بزرگ را شاکریم در شرایط خطیر امروز که جمهوری اسلامی ایران موقعیت ممتاز و مقتدرانه خود در محیط بین‌الملل به ویژه در منطقه غرب آسیا را تحکیم بخشیده است و با استحکام بنیان‌های جبهه مقاومت در فراسوی مرز‌های کشور، نفوذ معنوی و سترگ بین جوامع و ملل سلطه ستیز و حق طلب را به واقعیت انکارناپذیر تاریخ معاصر تبدیل کرده است.

بی‌شک اقتدار دفاعی و تولید قدرت بازدارندگی در ابعاد و عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه پدافند هوایی در زمره پیشران‌های مؤثر در دستیابی به این موهبت، پیامد‌های راهبردی خود را روزبه‌روز جلوه‌گر و ضمن فراهم‌سازی امنیت پایدار، موجبات اعتماد و آرامش کم‌نظیر ملی را فراهم ساخته است.

در این رهگذر بر خود فرض می‌دانم در این روز خجسته از مجاهدت‌های سترگ و حماسی یکایک رزمندگان شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور که با حضور شجاعانه و هوشمندانه دلاورمردان پدافند هوایی «ارتش جمهوری اسلامی ایران» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» ارتقای تحسین‌برانگیز این مجموعه در عرصه‌های علوم پدافندی به‌ویژه سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی را رقم زده است، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

بر همت و غیرت جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران، متخصصان و نقش‌آفرینان پدافند هوایی حضرت خاتم (ص) در جای‌جای میهن اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق همگان را در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تدابیر، فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای تعالی طلب می‌کنم؛ بنابراین گزارش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیر زاده» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای سالروز تاسیس پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را به امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)  و امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

در متن پیام امیر سرتیپ نصیرزاده آمده است:

فرا رسیدن سالروز تاسیس پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) که یادآور حماسه آفرینی مجاهدان و مدافعان خستگی ناپذیر مرز‌های میهن عزیزمان می‌باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده؛ توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران محترمتان که به فرموده مقام عظمای ولایت خطوط مقدم توان دفاعی کشور هستید را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته