دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1403 - 14:34

برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان با حضور ۵۰ عضو هیئت علمی

برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان با حضور ۵۰ عضو هیئت علمی
پنجمین طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با حضور ۵۰ عضو هیئت علمی آغاز شد.
کد خبر : 930213

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجمین طرح معرف افزایی ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور ۵۰ عضو هیئت علمی و خانواده آنان (جمعاً ۱۲۰ نفر) در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) آغاز شد.

حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در آیین افتتاحیه این طرح معرفتی، علمی و زیارتی اظهار کرد: با همدلی همه ارکان دانشگاه به‌ویژه رئیس دانشگاه استان، پس از چند سال دوباره شاهد برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان این استان در مشهد الرضا و جوار حرم امام رئوف هستیم.

وی با اشاره به درخواست بسیاری از استادان برای حضور در این طرح و نیز شور و هیجان شرکت‌کنندگان در طرح معرفت افزایی ضیافت اندیشه استادان سال ۱۴۰۳ استان بوشهر، عنوان کرد: این اشتیاق برگرفته از عشق و علاقه جامعه ایرانی به خاندان عصمت و طهارت (ع) است و امیدوارم در پس تلاش‌های شبانه‌روزی برای برگزاری این دوره، همه ما که زائر و مقیم در حریم امام رضا (ع) هستیم از برکات این امام همام و طرح ضیافت اندیشه بهره‌های لازم را ببریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه مباحث این دوره در قالب دو کلاس آموزشی و با بهره‌گیری از مدرسان حاذق تدریس خواهد شد، توضیح داد: دروس و مباحث آموزشی این طرح، منسجم، جامع و به هم پیوسته طراحی شده که می‌طلبد به دلیل استفاده کامل از مطالب همه شرکت‌کنندگان منظم و با حضوری مقید در جلسات حضور یابند.

داستار ادامه داد: در این دوره، کلاس تمدن نوین اسلامی با تکیه بر گام دوم انقلاب اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و کلاس کلیات و مبانی اخلاق علمی با حضور حجت‌الاسلام علی نخاولی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه اساتید، طرح فاخر و اثرگذار علمی، آموزشی و فرهنگی و گفتگو محور است، مطرح کرد: بی‌شک تبادل نظرات باعث رشد فکری و برگزاری بهتر دوره خواهد شد از این‌رو انتظار است شرکت‌کنندگان، مؤثر در برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به حضور اعضای هیئت علمی به همراه خانواده، بیان کرد: برنامه‌های زیارتی و رفاهی همانند بازدید از موزه، مناطق تفریحی همانند پارک کوه سنگی و موج‌های آبی و ... نیز برای این دوره در نظر گرفته شده که در خلال برنامه‌های اصلی به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته