دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1403 - 09:07

بسترسازی برای بازگشایی مدارس سما با اجرای پروژه مهر

بسترسازی برای بازگشایی مدارس سما با اجرای پروژه مهر
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس سمای استان مهم‌ترین هدف در آستانه بازگشایی مدارس است.
کد خبر : 930119

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در جلسه شورای مدیران مدارس استان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم هرچه بهتر پروژه مهر اجرا شود و مهم‌ترین هدف از اجرای پروژه مهر فراهم کردن بستر مناسب برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید است.

وی اضافه کرد: تعاملات خوبی با آموزش و پرورش استان داشته‌ایم و به دنبال این هستیم که این رویه ادامه داشته باشد و بتوانیم با کمک دانشگاه آزاد اسلامی استان و آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان خدمات بهینه‌تری انجام دهیم.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر با بیان اینکه اجرای مطلوب پروژه مهر در مدارس سما استان بوشهر مهم‌ترین هدف در آستانه بازگشایی مدارس است، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای اجرای هرچه بهتر پروژه مهر استفاده کنیم تا در این زمینه شاهد عملکرد مثبت و قابل قبولی باشیم.

هاشمی با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که در اجرای پروژه مهر صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: از مهم‌ترین این اقدامات با حمایت و پشتیبانی دانشگاه و حوزه عمرانی واحد، تجهیز آزمایشگاه‌ها، کتابخانه و نمازخانه، سایت‌های کامپیوتری، کلاس‌های درس و سایر امکانات آموزشی بهسازی خواهند شد.

روند درآمد‌های غیر شهریه‌ای تسریع شود

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز گفت: دانشگاه در کنار مدارس است و یک خانواده هستیم، کمک خواهیم کرد امسال مدارس استان از شرایط زیان دهی خارج شوند و روند درآمد‌های غیر شهریه‌ای تسریع شود.

مجتبی سنگری تأکید کرد: در تأمین نیاز‌های سخت‌افزاری مدارس از قبیل کامپیوتر، کولر، میز و صندلی فرش جهت نمازخانه‌های مدارس اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته