دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1403 - 08:46
مهم‌ترین اتفاقات هفته سوم لیگ برتر

از باران سنگ در خوزستان تا جنجال الهامی در قائمشهر/درخواست عجیب از گل محمدی در بازی با پرسپولیس+تصاویر و فیلم

از باران سنگ در خوزستان تا جنجال الهامی در قائمشهر درخواست عجیب از گل محمدی در بازی با پرسپولیس+تصاویر و فیلم
دیدارهای هفته سوم لیگ برتر با حواشی زیادی از جمله باران سنگ و درخواست فولادی‌ها برای بازی نکردن با پرسپولیس همراه شد.
کد خبر : 930092

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مانند دو هفته قبل حواشی زیادی داشت و به خصوص در برخی بازی‌ها میزان حاشیه‌های مسابقه بیش از حد انتظار بود تا مسابقات با آرامش به پایان نرسد. 

هوادار - تراکتور

تراکتور در شرایطی موفق شد هوادار را به چهار میخ بکشاند و این بازی را با برتری ۴ بر صفر به سود خود تمام کند که ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از این دیدار در وضعیت خوبی قرار نداشت. وضعیت آبخوری این ورزشگاه به شکلی بود که اعتراض شدید هواداران تراکتور را به دنبال داشت. خبرنگاران حاضر در ورزشگاه به نشانه اعتراض جایگاه خود را ترک کردند، چون از لحاظ نظافت وضعیت خوبی نداشت. ضمن اینکه نور یکی از پروژکتور‌های نصب شده در ورزشگاه به شکلی بود که چشم اعضای تیم‌ها را اذیت می‌کرد و شجاع خلیل زاده و داریوش شجاعیان بازیکنان دو تیم به این موضوع معترض بودند.

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک

مس رفسنجان در خانه برابر آلومینیوم به پیروزی بسیار خوبی دست یافت. با ابن حال فرشید باقری بازیکن کهنه‌کار کرمانی مس در پایان بازی گفت که تیم برای رفسنجان است و انتظار نداشته از دقیقه ۵ بازی به بعد هواداران علیه مس شعار دهند و انتظار حمایت از تیمش را دارد. محرم نویدکیا سرمربی تیم هم در نشست خبری بعد از بازی گفت که اگر تیمش در رفسنجان هم تمرین کند ۱۰ نفر هم برای تماشا نمی‌آیند پس شعار ندهید به اینجا بیاییم و با این روند نمی‌توانیم تیم قابل احترامی برای آینده باشیم. او گفت دلیل اینکه تیمش توانسته به بازی برگردد و برنده شود درخشش حامد لک بوده که در زمانی تساوی یک بر یک دو تیم، پنالتی آلومینیوم را گرفت تا تیمش در پایان ۳ بر یک برنده شود.  

استقلال خوزستان - استقلال

خیبر خرم‌آباد - ذوب‌آهن

مهم‌ترین اتفاق این دیدار که با تساوی به پایان رسید این بود که تجهیزات VAR به ورزشگاه تختی خرم‌آباد اما عدم اتمام مراحل نصب دستگاه و نرم‌افزار آن موجب شد تا از کمک داور ویدئویی در این بازی استفاده نشود.

استقلال خوزستان - استقلال

استقلال خوزستان - استقلال 

استقلال در روزی به حریف همنام خوزستانی باخت که یک دیدار سراسر حاشیه را تجربه کرد. قبل از بازی قرارداد آرمین سهرابیان فسخ شد تا مجوز بازی گوستاوو بلانکو صادر شود. شیشه اتوبوس تیم استقلال در مسیر ورزشگاه توسط هواداران فولاد شکسته شد. عدم استفاده از سیستم VAR در ورزشگاه شهدای فولاد از نکات عجیب مسابقه بود. در این بازی دو جیمی جامپ در دو زمان متفاوت به سمت سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال رفتند. به سمت نیمکت استقلال سنگ پرانی شد. جواد نکونام هم در جریان بازی اعتراض شدیدی به تیم داوری داشت.

استقلال خوزستان - استقلال

بعد از آنکه استقلال خوزستان به گل رسید هواداران با شعار «نکونام حیا کن استقلال را رها کن» خواهان برکناری سرمربی تیم‌شان شدند. هواداران با شعار فرهاد مجیدی خواهان بازگشت او به عنوان سرمربی تیم شدند. پرتاب بطری به سوی بازیکنان بیش از حد بود.محمد کوهی بازیکن استقلال خوزستان که با رفتار خود باعث پرتاب بطری هواداران شده بود با اعتراض و برخورد رامین رضاییان مواجه شد و درگیری مختصری بین آنها شکل گرفت. یکی از هواداران استقلال هم به زمین آمد و با بازیکن استقلال خوزستان درگیر شد. ایمان عالمی سرپرست تیم استقلال هم تمامی حواشی را مهندسی شده خواند و معتقد این اتفاقات پیش بینی شده باعث شکست تیمش شده است.  

استقلال خوزستان - استقلال

سپاهان - شمس آذر 

سپاهان در حالی از سد شمس آذر گذشت که پیش از شروع بازی هواداران این تیم بابت ثبت نشدن قرارداد بازیکنانی نظیر لیموچی گلایه کردند. پیش از شروع بازی مورایس و دقیقی سرمربیان دو تیم برخورد گرمی داشتند.

استقلال خوزستان - استقلال

نساجی - گل‌گهر 

شکست خانگی نساجی در شرایطی رقم خورد که این بازی محل اعتراض و درگیری لفظی ساکت الهامی سرمربی این تیم بود. پس از آنکه کمک داور برای گل‌گهر اعلام کرنر کرد داور وسط پس از مشورت با داور چهارم اعلام پنالتی کرد تا اعتراض الهامی و اعضای تیمش را به همراه داشته باشد، هر چند دروازه‌بان نساجی پنالتی را مهار کرد. الهامی پس از مهار پنالتی با ناظر بازی درگیر شد. بعد از آنکه گل‌گهر در دقایق پایانی به گل رسید نوبت هواداران بود که به اخباری دروازه‌بان گل‌گهر و داور بازی معترض شوند. در ادامه الهامی با اخباری و کادر گل‌گهر درگیر شد. سرمربی تیم نساجی در پایان بازی با هواداران تیمش درگیری لفظی داشت.

استقلال خوزستان - استقلال

ملوان - چادرملو اردکان

ملوان در خانه برابر چادر ملو به برتری ۳ بر یک رسید. نکته مهم این بازی گل اول بازی بود. باشگاه چادر ملو با انتشار فیلمی اعلام کرد گل اول ملوان در حالی به ثمر رسید که بازیکن این تیم با دست مسیر توپ را تغییر داد.

استقلال خوزستان - استقلال

پرسپولیس - فولاد خوزستان

پرسپولیس در قزوین به اولین پیروزی این فصل خود رسید، دیداری که با ۱۲ دقیقه تاخیر آغاز شد. قرار گرفتن هواداران پرسپولیس بالای سر هواداران فولاد باعث شد تا فولادی‌ها از گل‌محمدی بخواهند تا زمان انتقال هواداران پرسپولیس بازی نکند. در نهایت درخواست فولادی‌ها عملی نشد و سوت آغاز بازی به صدا درآمد. استقبال بیش از حد بانوان باعث شد تا برای نخستین بار در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بخشی از طبقه اول به بانوان اختصاص یابد. 

استقلال خوزستان - استقلال

خطای مسعود ریگی روی ساسان انصاری نیاز به بررسی توسط VAR داشت تا در صورت شدت بالای خطا، داور به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز دهد اما در مانیتور VAR به داور تصاویر آهسته خطا نشان داده نشد. همچنین آتش بازی خطرناک تماشاگران خانم موجب شد تا یکی از بانوان پلیس آسیب ببیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته