دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1403 - 15:16
حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد؛

لزوم تربیت دانشجویان مهدوی در دانشگاه‌ها

لزوم تربیت دانشجویان مهدوی در دانشگاه‌ها
پژوهشگر حوزه قرآن و حدیث با بیان اینکه استادان باید با ایجاد فضای فکر و اندیشه خلأ اندیشه و فکر را بین دانشجویان برطرف کنند بر لزوم تربیت دانشجویان مهدوی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.
کد خبر : 930020

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی محمودی پژوهشگر حوزه قرآن و حدیث در نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره زیارت جامعه کبیره که به میزبانی حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: در دانشگاه‌ها به نوعی خلأ فکر و اندیشه وجود دارد و استادان دانشگاه باید فضای فکر و اندیشه را در کلاس ایجاد کنند و آموزش‌ها پرسش‌محور باشد تا بتوان نسل جوان را با معارف مهدوی آشنا کرد.

وی بر لزوم تربیت دانشجویان مهدوی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: استادان دانشگاه در کلاس درس قبل از ارائه مطالب باید دانشجویان را به فکر و اندیشه وادارند.

این پژوهشگر حوزه قرآن و حدیث تبیین کرد: استادان باید در ارائه مطالب توجه کنند که در چه فضایی می‌خواهند مطالب را ارائه کنند و آشنایی با امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و کتاب ارزشمند مکیال المکارم محیط مناسبی را می‌طلبد، بنابراین اگر بین دانشجویان دانشگاه‌ها دغدغه آشنایی با امام مهدی عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف ایجاد نشود دانشگاه‌ها نمی‌توانند در این زمینه موفق باشند.

به گزارش انا، جشنواره زیارت جامعه کبیره در راستای برگزاری چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت موضوعی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته