دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران؛

سمپوزیوم آموزش پایش سبک زندگی و سلامت دانش آموزان مدارس سما استان تهران برگزار شد

سمپوزیوم آموزش پایش سبک زندگی و سلامت دانش آموزان مدارس سما استان تهران برگزار شد
سمپوزیوم آموزش پایش سبک زندگی و سلامت کودکان و نوجوانان مدارس سما با حضور علیرضا خوشدل، محمدعلی نادی و رسول اسکندری در سالن شهید احدی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.
کد خبر : 929925

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سمپوزیوم آموزش پایش سبک زندگی و سلامت دانش آموزان مدارس سما» با حضور دکتر علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاداسلامی ، دکتر محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاداسلامی و دکتر رسول اسکندری معاون امور مدارس سما استان تهران در سالن همایش شهید احدی مجتمع شهدای سلامت برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، محورهای اصلی این سمپوزیوم علمی شامل: موضوعات محوری سلامت، موضوعات مرتبط با بیماری ها و اختلالات جسمی، موضوعات مرتبط با شناخت (یادگیری، هوش و خلاقیت)، مشکلات روان شناختی و رفتاری کودکان و نوجوانان بود.

 

اسکندری معاون امور مدارس سما استان تهران با تبریک روز پزشک و قدردانی از حضور اساتید ، مدیران و مربیان مدارس هدف از برگزاری این سمپوزیوم را لزوم شناخت بیشتر و پایش سبک زندگی و سلامت دانش آموزان و حل مشکلات روان شناختی و رفتاری آنان عنوان و بر نقش مدارس در ارتقاء جایگاه سلامت جامعه تاکید کرد.

 

 

در این سمپوزیوم تعدادی از استادان برجسته از جمله دکتر عادل میرزایی، دکتر امیرعباس لشگری، خام دکتر ترمه ترجمان، خانم دکتر نسترن لعل و خانم دکتر مرجان محمدنوری حضور داشتند و به ارائه سخنرانی در حوزه‌های اهمیت پایش سلامت دانش آموزان، رشد و تکامل کودکان و نوجوانان، سبک تغذیه سالم، ارزیابی و راهکارهای اصلاحی مشکلات عضلاتی اسکلتی و نقش ورزش در سلامت کودکان و نوجوانان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته