دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 13:56

کاهش ۱۵ درصدی شکایات در واحد‌های دانشگاه آزاد استان فارس

کاهش ۱۵ درصدی شکایات در واحد‌های دانشگاه آزاد استان فارس
مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی از کاهش ۱۵ درصدی شکایات در واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد استان فارس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر : 929910

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و نهمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور رؤسای واحد‌ها و مراکز این دانشگاه به مدت دو روز در واحد‌های آباده و صفاشهر برگزار شد.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی با بیان آمار شکایات سال ۱۴۰۳ از کاهش ۱۵ درصدی شکایات نسبت به سال گذشته در واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خبر داد.

حمیدرضا زارعی با اشاره به اینکه شکایات حضوری، مکاتبه‌ای و سامانه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، ادامه داد: پاسخگویی به خواسته‌های برحق دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی موجب رضایت و آرامش‌خاطر مراجعین در دانشگاه است و این موضوع موجب کاهش آمار شکایات در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی در استان فارس شده است.

وی با قدردانی از مسئولان و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس افزود: برای نخستین‌بار ثبت‌نام نودانشجویان و امتحانات پایان نیمسال ۳۵ واحد و مرکز در استان فارس از سوی ارزیابان اداره‌کل نظارت منطقه یک مورد بررسی و تحلیل و نتایج به‌منظور رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در هریک از واحد‌ها و مراکز در اختیار رئیس استان قرار گرفت.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی تبیین کرد: انتظار می‌رود ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی سال جدید تحصیلی بدون کمترین مشکل انجام شود تا خانواده‌های دانشجویان با فراغت خاطر فرزندان خود را رهسپار دانشگاه کنند.

زارعی با توجه به اهمیت فرآیند ارزیابی عملکرد سالانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت آمار و مستندات عملکردی براساس شاخص‌های سند تحول و تعالی باید با دقت و در زمان تعیین شده در سامانه انجام شود تا دانشگاه برمبنای آن مورد ارزیابی قرار گرفته و زمینه تحول و پیشرفت بر مبنای اهداف آموزش عالی مهیا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته