دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 09:24

تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد صفاشهر ۲ برابر شد

تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد صفاشهر ۲ برابر شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر عنوان کرد: یکی از نکات قوت این واحد دانشگاهی افزایش تعداد دانشجویان به میزان دو برابر در طول سال تحصیلی ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ است.
کد خبر : 929828

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین روز از سی و نهمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر در این نشست با ارائه گزارشی از آغاز فعالیت این واحد دانشگاهی از سال ۱۳۸۳ اظهار کرد: با تلاش و همکاری رؤسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر در شمال استان فارس به‌عنوان یک دانشگاه شاخص به کار خود ادامه می‌دهد.

سروش کریمی افزود: یکی از نکات قوت دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر افزایش تعداد دانشجویان این دانشگاه به میزان دو برابر در طول سال تحصیلی ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ است.

وی، تصویب و راه‌اندازی مجله علمی ـ پژوهشی حسابداری و شفافیت مالی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر را یکی از امتیازات و شاخصه‌های مهم پیشرفت این واحد دانشگاهی برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر از راه‌اندازی مرکز مشاوره امین در این دانشگاه خبر داد و مطرح کرد: با اخذ مجوز از اداره‌کل بهزیستی استان فارس و سازمان نظام روانشناسی موفق شدیم مرکز مشاوره امین این واحد دانشگاهی را از اردیبهشت ۱۴۰۲ راه‌اندازی کنیم.

کریمی، افتخار میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر از دو شهید گمنام در سال ۱۳۸۹ را یکی از نکات مهم قابل ذکر در این واحد دانشگاهی برشمرد.

نخستین روز از سی و نهمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته