دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1403 - 08:28

دانشگاه آزاد بندرگز دارای ۷۰ رشته تحصیلی از کاردانی تا دکتری؛ مجموعه ورزشی عاملی برای جذب بیشتر دانشجو

دانشگاه آزاد بندرگز دارای ۷۰ رشته تحصیلی از کاردانی تا دکتری؛ مجموعه ورزشی عاملی برای جذب بیشتر دانشجو
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با اشاره به وجود ۷۰ رشته تحصیلی از کاردانی تا تا دکتری در این واحد دانشگاهی، مجموعه ورزشی را عاملی برای جذب بیشتر دانشجو برشمرد.
کد خبر : 929815

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش مشاوره و انتخاب رشته کنکور ویژه داوطلبان کنکور سراسری شهر‌های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گلوگاه به همراه خانواده با هدف افزایش آگاهی رشته‌های دانشگاهی و بررسی دفترچه انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز و با حضور شجاعی مشاور برجسته در استان گلستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با اشاره به اهمیت مشاوره درست و انتخاب رشته صحیح در آینده فرد اظهار کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب افزایش سطح آگاهی داوطلبان و خانواده‌ها در انتخاب صحیح و دقیق رشته و انتخاب دانشگاه خواهد شد.

مجید محمدنژاد بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با داشتن ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و بیش از ۷۰ رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری و داشتن ساختمان آموزشی با تمامی امکانات، مجموعه ورزشی می‌تواند گزینه‌ مناسب در انتخاب متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه باشد.

وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با سرمایه بزرگ علمی و آموزشی در غرب استان گلستان و شرق استان مازندران در اختیار علاقه‌مندان به تحصیل در شهرستان بندرگز و منطقه است که با حضور هیئت‌علمی‌های مجرب و امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های بی‌نظیر در منطقه می‌درخشد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای ادامه تحصیل باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز ضمن تبریک بیستمین سالروز تأسیس این واحد دانشگاهی گفت: این واحد دانشگاهی پس از ۲۰ سال فعالیت و تلاش همکاران و مسئولان در حوزه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و علمی تبدیل به زیباترین، مجهزترین و بزرگ‌ترین مجتمع دانشگاهی در غرب استان گلستان و شرق استان مازندران شده است.

به گزارش آنا، این همایش در دو نوبت برای داوطلبان رشته تجربی و در نوبت دوم رشته‌های انسانی، ریاضی، هنر و زبان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته