دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 16:35
در اولین دیدار هیئت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

پزشکیان: رضایتمندی مردم نه به تحریم‌های دشمنان بلکه به رفتار محترمانه مسئولان بستگی دارد

پزشکیان: رضایتمندی مردم نه به تحریم‌های دشمنان بلکه به رفتار محترمانه مسئولان بستگی دارد
رئیس جمهور با بیان اینکه اعضای هیئت دولت چهاردهم بر رعایت اصولی چون حق و عدالت هم‌پیمان شده‌اند، «رسیدگی به مناطق محروم» و «توجه به کسانی که دیده نمی‌شوند» را دو کارویژه مهم دولت خود خواند و گفت: رضایتمندی مردم از مسئولان به رفتار «منصفانه و با احترام» با آنها بستگی دارد نه تحریم‌های ظالمانه دشمنان.
کد خبر : 929789

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان صبح امروز سه‌شنبه در اولین دیدار اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان دولت و خدمت به ویژه آقای رئیسی، دولت چهاردهم را کابینه‌ای مشورتی با مشارکت همه جناح‌های سیاسی و کمیته‌های تخصصی برشمرد که با شعار وفاق و همدلی و برای اقدام در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سند چشم‌انداز و برنامه هفتم تشکیل شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اعضای هیئت دولت چهاردهم بر رعایت اصولی چون حق و عدالت هم‌پیمان شده‌اند، «رسیدگی به مناطق محروم» و «توجه به کسانی که دیده نمی‌شوند» را دو کارویژه مهم دولت خود خواند و گفت: قدم اول در مسیر اصلاح امور کشور، وحدت، همدلی، اعتصام به حبل‌الله و انسجام تحت هدایت‌های رهبری است تا بتوانیم در برابر تمام مشکلات و دشمنان‌مان بایستیم.

دکتر پزشکیان افزود: رضایتمندی مردم از مسئولان به رفتار «منصفانه و با احترام» با آنها بستگی دارد نه تحریم‌های ظالمانه دشمنان.

رئیس جمهور در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت پرهیز از اختلافات نفسانی، تأکید کرد: اگر در داخل کشور و در میان امت اسلامی ید واحده شکل بگیرد، آمریکا، اروپا و دیگر کشورهایی که ظالمانه از جنایت‌های رژیمِ نسل‌کشِ صهیونیستی حمایت می‌کنند، ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته