دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 14:28

ورود دانشگاه آزاد به گسترش برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان

ورود دانشگاه آزاد به گسترش برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تأکید کرد که با تعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه آزاد گامی مؤثر در راستای ارتقا و گسترش برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برداشته می‌شود.
کد خبر : 929754

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کارگاه کارآفرینی و خلّاقیت با موضوع «نحوه پیاده‌سازی ایده‌ها» و بازدید از آزمایشگاه الکترونیک برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

فاطمه نعمتی سارخانلو مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رامسر به همراه اعضای نوجوان این کانون با همت محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این دیدار ابراز امیدواری کرد که با ایجاد تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های این دو نهاد فرهنگی، گامی مؤثر درراستای ارتقاء و گسترش برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برداشته شود.

محمدنژاد خطاب به نوجوانان گفت: در گام نخست باید تلاش کنید و مهارت‌های اجتماعی خود را بالا ببرید و در گام دوم به آینده موفق و روشن خود فکر کنید، یعنی تلاش کنید در آینده حرفه و هنری را یاد بگیرید تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته